vondst bij de kaloot
-
vondst bij de kaloot

Beste mensen,
Nieuw op dit forum en laatst voor het eerst met de 2 kids naar de Kaloot geweest. Uiteindelijk 2 haaientanden gevonden en 3 dingen die ik niet kan thuisbrengen. Het houtige ding links op de foto is versteend. Iemand suggereerde dat het de punt van een gewei is of een hoektand (ik mis het glazuur daarvoor). Zie de tweede foto voor details. Tweede van rechts is wellicht iets van een roggevleugel en helemaal rechts heb ik geen idee van. Wie weet meer. En hoe oud zijn die haaientanden eigenlijk? Alvast dank!
Hartelijke groet,
Ad
Antw: vondst bij de kaloot
hallo Adriaan,
welkom op het forum! Voor de determinatie van de tandjes zul je een detailfoto moeten nemen vrees ik. De foto's zijn te donker en te onscherp. Misschien dat iemand anders ze weet te determineren op basis van deze foto maar ik denk het niet. die andere dingen kan ik ook niet thuisbrengen
. Ik ben zeker dat er mensen zijn op het forum die je verder kunnen helpen.
groetjes Aaron
[Bewerkt door Adron op 23-10-2012 om 16:27 NL]
welkom op het forum! Voor de determinatie van de tandjes zul je een detailfoto moeten nemen vrees ik. De foto's zijn te donker en te onscherp. Misschien dat iemand anders ze weet te determineren op basis van deze foto maar ik denk het niet. die andere dingen kan ik ook niet thuisbrengen

groetjes Aaron
[Bewerkt door Adron op 23-10-2012 om 16:27 NL]
Nullus finis longius si quod facis delectaris
-