Eindelijk...

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Plaats reactie
Fabienne
Eindelijk...

Bericht door Fabienne » 27 okt 2012, 20:01

Afbeelding

Afbeelding

Hallo iedereen,
mijn dag kon vandaag niet meer stuk. Ik heb namelijk mijn eerste GW gevonden (als je dat minieme kroontje die ik eens gevonden heb niet meerekent). Hij meet 4 cm en is prachtig van kleur. Enkel spijtig van het stukje wortel. Ik zag iets blauw liggen vanuit mijn ooghoeken en ik dacht nog : Het zal wel weer een hastalis zijn maar het is toch een mooie. En toen ik hem opraapte zag ik de kartels. Toen heb ik nog eens zorgvuldig de schelpenhopen opnieuw afgezocht omdat ik zo gek was om te denken dat ik er nog ene zou vinden, wat niet gebeurd is natuurlijk.
Groetjes, Fabienne

Mega_Lo
Antw: Eindelijk...

Bericht door Mega_Lo » 27 okt 2012, 20:13

Fabienne schreef:
Hallo iedereen,
mijn dag kon vandaag niet meer stuk. Ik heb namelijk mijn eerste GW gevonden (als je dat minieme kroontje die ik eens gevonden heb niet meerekent). Hij meet 4 cm en is prachtig van kleur. Enkel spijtig van het stukje wortel. Ik zag iets blauw liggen vanuit mijn ooghoeken en ik dacht nog : Het zal wel weer een hastalis zijn maar het is toch een mooie. En toen ik hem opraapte zag ik de kartels. Toen heb ik nog eens zorgvuldig de schelpenhopen opnieuw afgezocht omdat ik zo gek was om te denken dat ik er nog ene zou vinden, wat niet gebeurd is natuurlijk.
Groetjes, Fabienne
Super vondst!
gefeliciteert!

Alopias

Bericht door Alopias » 27 okt 2012, 20:40

Fabienne schreef:
Hallo iedereen,
Groetjes, Fabienne
prachtig! uit Antwerpen neem ik aan?

groetjes Aaron

Nullus finis longius si quod facis delectaris

redmilksnake
Has thanked: 3 times
Been thanked: 60 times

Bericht door redmilksnake » 27 okt 2012, 20:52

Prachtige tand!

tandenfee
Contacteer:

Bericht door tandenfee » 27 okt 2012, 21:42

Prachtige tand! Mooier dan sommige megs? Ik zeg jaa!

I'm gonna get them all!

Pangeaman

Bericht door Pangeaman » 27 okt 2012, 23:30

Toppie :-)

Pangeaman - Niemand is slim genoeg om
zijn eigen domheid te bevatten.

arienvanoord

Bericht door arienvanoord » 29 okt 2012, 22:37

Mooie tand hoor ik heb dit jaar ook enorm veel geluk met deze soort heb er nu 5 gevonden heel en twee kronen blijft leuk die zanden van Oorderen

zo blijf je iedere keer toch weer leuke dingen vinden op die schelpenhopen

schelpen zijn mij nu ook meer gaan interesseren heb ook al diverse mooie soorten geborgen laatst hadden we zelf een 5 tal grote wervels van een en dezelfde walvis en er komt nog zoveel materiaal aan echt super

Grtn Arien

Plaats reactie