??? van de Zwarte Polder (Cadzand)
Antw: ??? van de Zwarte Polder (Cadzand)
ja, nu twijfel ik,
Cylindracanthus, ik heb zo'n stukjes al gevonden, ook met dat patroon in zijn geheel, daar denk ik dat je het moet gaan zoeken.
Niet plantaardig,
Duys
Cylindracanthus, ik heb zo'n stukjes al gevonden, ook met dat patroon in zijn geheel, daar denk ik dat je het moet gaan zoeken.
Niet plantaardig,
Duys
- strandjutters
- Been thanked: 3 times

Hallo Duys,het was wat kort door de bocht die determinatie van een Pristis lathami

Hallo Nina,hier wat voorbeelden van dit tandje,of beter stekels op het zaagblad van de Pristis lathami,deze zijn gevonden in het zwin,als je zekerheid wil moet je aan de achterkant dit gaatjes structuur zien zoals op de laatste foto,dan heb je zekerheid dat het er één is.GR Pascal(is Eoceen van leeftijd)
strandjutters
- Xenina
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 12 times
Hoi Duys,
kun je misschien fotos plaatsen van je gevonden stukjes?
Hoi Pascal,
bedankt voor je uitleg.Mijn vondst is totaal vlak en de 'achterkant' is glad en heeft geen gatjes...
Groetjes, Xenina
kun je misschien fotos plaatsen van je gevonden stukjes?
Hoi Pascal,
bedankt voor je uitleg.Mijn vondst is totaal vlak en de 'achterkant' is glad en heeft geen gatjes...
Groetjes, Xenina
Xenina,
Dat is te lastig, ik heb geen systeem per fossiel, alles zit per vinddag!
Het is maar een kleinfragmentje dat je hebt, misschien ook eens kijken tussen Chimaeras en roggestekel?
Duys
Dat is te lastig, ik heb geen systeem per fossiel, alles zit per vinddag!
Het is maar een kleinfragmentje dat je hebt, misschien ook eens kijken tussen Chimaeras en roggestekel?
Duys
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Nina,ik denk dat we het ergens anders moeten gaan zoeken,ik zie er ook geen Roggestekel in van Knokke of Cadzand,ook geen Chimaera.Ik ken die dingetjes wel van hier,maar ik moet in mijn verzameling gaan duiken,en dat is niet op 1-2-3 Gedaan.GR
strandjutters