Zeelelie knol?
Antw: Zeelelie knol?
grappige tekening op je eerste link
. Die tekening is volgens mij niet van een Scyphocrinites elegans. Bij een Scyphocrinites splitst elke stengel die vanuit de 'kop' vertrekt in twee en dan nog een keer en dan nog een keer... Dit is niet het geval bij die tekening. (Zie mijn avatar)
groetjes Aaron
PS: heeft alleen een Scyphocrinites elegans een loboliet? Of zijn er nog soorten crinoiden met lobolieten?
[Bewerkt door Adron op 29-10-2012 om 16:19 NL]

groetjes Aaron
PS: heeft alleen een Scyphocrinites elegans een loboliet? Of zijn er nog soorten crinoiden met lobolieten?
[Bewerkt door Adron op 29-10-2012 om 16:19 NL]
Nullus finis longius si quod facis delectaris
Antw: Zeelelie knol?
Hoi,
Bedankt voor jullie informatie. Het is inderdaad een loboliet. Ik had hem in september meegenomen naar Naturalis en ze kwamen ook met deze naam, Scyphocrinites elegans. Meestal massief van binnen maar het komt dus ook voor dat er kristallen vormen en dan lijkt het erg op een geode.
Groetjes Bram
Bedankt voor jullie informatie. Het is inderdaad een loboliet. Ik had hem in september meegenomen naar Naturalis en ze kwamen ook met deze naam, Scyphocrinites elegans. Meestal massief van binnen maar het komt dus ook voor dat er kristallen vormen en dan lijkt het erg op een geode.
Groetjes Bram