defekt luchtdrukbeitel
defekt luchtdrukbeitel
Ik heb een praktische vraag.
Afgelopen week heb ik kisten met fossielen verzameld op verschillende plekken in zuid-duitsland. Bij het prepareren bleek dat mijn beitel op luchtdruk het begeven had. De veer die in de beitel zat was gebroken. Ik heb een Mannesmann Demag MDG6100. Tot mijn verbazing kan ik niet achterhalen waar ik vervangende onderdelen als een veertje kan kopen. Heeft iemand een adres voor mij?
Bij voorbaat dank Dunroes
Afgelopen week heb ik kisten met fossielen verzameld op verschillende plekken in zuid-duitsland. Bij het prepareren bleek dat mijn beitel op luchtdruk het begeven had. De veer die in de beitel zat was gebroken. Ik heb een Mannesmann Demag MDG6100. Tot mijn verbazing kan ik niet achterhalen waar ik vervangende onderdelen als een veertje kan kopen. Heeft iemand een adres voor mij?
Bij voorbaat dank Dunroes
Antw: defekt luchtdrukbeitel
Hallo
Ik kan allen : Pressure.com een Pools bedrijf vinden.Heb jij waarschijnlijk ook al gevonden.
Maar ondanks dat dit een hit was op MDG6100,
kan ik in hun Engelse catalogus dit model niet vinden, laat staan onderdelen.
Hoop dat iemand anders iets voor je heeft.
Gr. Rob
Ik kan allen : Pressure.com een Pools bedrijf vinden.Heb jij waarschijnlijk ook al gevonden.
Maar ondanks dat dit een hit was op MDG6100,
kan ik in hun Engelse catalogus dit model niet vinden, laat staan onderdelen.
Hoop dat iemand anders iets voor je heeft.
Gr. Rob
I love nature from the past, present and future.
Beste kans maak je bij degene waar je ook de beitel hebtgekocht. Of je zou al eens kunnen proberen bij andere leveranciers van andere merken. Een veertje is niet zo duur dus als het niet past dan is het jammer, maar ten alle tijde goedkoper dan en nieuwe beitel.
Ken mannion, devonian trilobites, chicago.... Misschien zelf bij de bodemschat
Ken mannion, devonian trilobites, chicago.... Misschien zelf bij de bodemschat
oeps...
Hallo, als het bij de gewone leveranciers niet lukt, zou je es kunnen informeren bij technische groothandel v.d. Peyl.
Kapotte veertje daar mee naartoe nemen als dat kan.
Adressen via Google op internet.
Succes!
groeten, Bert
Kapotte veertje daar mee naartoe nemen als dat kan.
Adressen via Google op internet.
Succes!
groeten, Bert
Elbert
Bedankt voor het meedenken.
Ik ben inderdaad gaan zoeken naar de winkel waar ik de beitel gekocht had. Deze is echter verdwenen. Het was de fsb shop in Duitsland (Fossilien Sammler Bedarf). Uiteindelijk heb ik een adres in Duitsland gevonden waar ik de veer kan kopen. Ik moet er dan wel 10 tegelijk kopen. Dus binnenkort heb ik een paar veertjes in de aanbieding.
Groet Dunroes
Ik ben inderdaad gaan zoeken naar de winkel waar ik de beitel gekocht had. Deze is echter verdwenen. Het was de fsb shop in Duitsland (Fossilien Sammler Bedarf). Uiteindelijk heb ik een adres in Duitsland gevonden waar ik de veer kan kopen. Ik moet er dan wel 10 tegelijk kopen. Dus binnenkort heb ik een paar veertjes in de aanbieding.
Groet Dunroes