Paar dagen eruit
Antw: Paar dagen eruit
ik val van de ene verbazing in de andere, polariseren, zeuren,verontschuldigen,...
Ik heb op geen enkele manier het reisverslag afgebroken, noch een persoon aangevallen.
Wat ik aanklaag is dat een verbodsregel op een flagrante wijze wordt overtreden en afgedaan als akkefietje. Buiten de verbodsregel is er nog een gedragscode...te lezen op dit eigenste forum.
Hierover gaat het, namelijk de ethiek in onze hobby.
Onbegrijpelijk dat dit niet doordringt.
Jeremy
Ik heb op geen enkele manier het reisverslag afgebroken, noch een persoon aangevallen.
Wat ik aanklaag is dat een verbodsregel op een flagrante wijze wordt overtreden en afgedaan als akkefietje. Buiten de verbodsregel is er nog een gedragscode...te lezen op dit eigenste forum.
Hierover gaat het, namelijk de ethiek in onze hobby.
Onbegrijpelijk dat dit niet doordringt.
Jeremy
-
Voila , nog een persoon die mijn mening deelt.
Grappige is dat dit op veel andere niet fossiel gerelateerde forums ook gebeurt.
Je hebt nu eenmaal oppervlakkige mensen ( in mijn regio noemen ze dat gat*****rs )en mensen die voor hun mening durven uit komen...
[Bewerkt door SDreptiles op 04-11-2012 om 17:38 NL]
Grappige is dat dit op veel andere niet fossiel gerelateerde forums ook gebeurt.
Je hebt nu eenmaal oppervlakkige mensen ( in mijn regio noemen ze dat gat*****rs )en mensen die voor hun mening durven uit komen...
[Bewerkt door SDreptiles op 04-11-2012 om 17:38 NL]
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Hey Tom,
Jammer dat je mooie reisverslag niet meer te lezen is.
@ ieder ieder die z'n zegje geeft gedaan: Echter, als je verhalen vertelt op een publiek forum over hakken in klifwanden vind ik het zeer normaal dat daar vraagtekens bij worden geplaatst. Voor zover ik kan zien (ik heb de discussie niet live gevolgd) is dit nog wel op een behoorlijk ordentelijke manier gebeurd. Als dat al niet meer mag dan is het einde ver zoek. Daaruit concluderen dat 'de sfeer mis zit' lijkt me irrationeel.
In een scenario dat iemand kom vertellen dat-ie in de wand heeft zitten hakken, en de forumgemeenschap daarop kritisch maar ordentelijk reageert (en ook expliciet wijst op de veiligheidsrisico's), dan vind ik persoonlijk dat de sfeer net helemaal goed zit! (dat reisverslagen vooral tot bedelmails leiden is natuurlijk wèl vervelend) Ik kan me voorstellen dat het verdomd moeilijk is om zo'n fossiel te laten zitten, maar soms is dat de meest wijze keuze. Lees het niet als een kritiek, het is iets om bij stil te staan.
[Bewerkt door Frederik op 04-11-2012 om 18:01 NL]
Jammer dat je mooie reisverslag niet meer te lezen is.
@ ieder ieder die z'n zegje geeft gedaan: Echter, als je verhalen vertelt op een publiek forum over hakken in klifwanden vind ik het zeer normaal dat daar vraagtekens bij worden geplaatst. Voor zover ik kan zien (ik heb de discussie niet live gevolgd) is dit nog wel op een behoorlijk ordentelijke manier gebeurd. Als dat al niet meer mag dan is het einde ver zoek. Daaruit concluderen dat 'de sfeer mis zit' lijkt me irrationeel.
In een scenario dat iemand kom vertellen dat-ie in de wand heeft zitten hakken, en de forumgemeenschap daarop kritisch maar ordentelijk reageert (en ook expliciet wijst op de veiligheidsrisico's), dan vind ik persoonlijk dat de sfeer net helemaal goed zit! (dat reisverslagen vooral tot bedelmails leiden is natuurlijk wèl vervelend) Ik kan me voorstellen dat het verdomd moeilijk is om zo'n fossiel te laten zitten, maar soms is dat de meest wijze keuze. Lees het niet als een kritiek, het is iets om bij stil te staan.
[Bewerkt door Frederik op 04-11-2012 om 18:01 NL]
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
In de big-game visserij ( zie marlijn)is er de laatste jaren de tendens tot "catch-and-release". Dit om de soort in stand te houden en de visserij.
In een aantal gevallen kunnen we dit gedachtegoed ( lees: ethiek) ook bij ons toepassen: namelijk een foto nemen als herinnering en voor de rest niets.
Dit is een proces dat vele jaren nodig heeft om te aanvaarden en te voelen.
Groetjes
Jeremy
In een aantal gevallen kunnen we dit gedachtegoed ( lees: ethiek) ook bij ons toepassen: namelijk een foto nemen als herinnering en voor de rest niets.
Dit is een proces dat vele jaren nodig heeft om te aanvaarden en te voelen.
Groetjes
Jeremy
-
Hierbij 2 ammo's uit Wimereaux waar ik alleen een foto van heb. Met wat gebeitel zou er iets leuk uit kunnen zijn gekomen. Ze waren echter veels te zwaar. Een tijd geleden zag ik een fraaie rugstekel van een
haai (Hybodus groep). Direct de beitel er onder geplaatst en nu ligt ie in de vitrine. Wist niet dat er nu ook in Wimereaux een hamerverbod geldt-voor zover ik het begrijp-gelijkend op CBN. Jammer.
Wilson