Wat is dit?
Antw: Wat is dit?
Sterker nog, al zou die vis die keus kunnen maken en er voor kiezen, hoe doet ie \'t?
Antw: Antw: Wat is dit?
Euh inderdaad ja.ErikB schreef:
...Lijkt mij bijzonder onwaarschijnlijk, denk je niet?Gegroet, ErikB
- Supergraver
Snap ik, ik heb het ook niet persoonlijk opgenomen. Ik had jou stukje al eerder gelezen en heb het zelf meteen daarna effe opgezocht op het net. Maar deze opmerking kon ik gewoon effe niet laten.somniosus schreef:
Martijn, was niet persoonlijk bedoeld.
Ik moet trouwens ook uit gaan kijken met duiken als er naast vissen ook andere dieren gaan ontploffen, wordt het een linke boel onder water!

Gr
Martijn
[Bewerkt door Supergraver op 01-11-2005 om 20:30 NL]
[Bewerkt door Supergraver op 01-11-2005 om 20:30 NL]
Antw: Wat is dit?
Hoi Casper,
Het lijkt echt wel sterk op het fossiel van Maestro.
Het is een beetje bol, en de stukjes die er in zitten hebben allemaal dezelfde kleur.
Dus denk ik zijn afkomstig van een geheel.
Ik heb van Winterswijk ook stukken waar vissenschubjes op zitten en die lijken ook van kleur op deze van Cape Blanc Nez.
Groetjes...
Ilse
Het is een beetje bol, en de stukjes die er in zitten hebben allemaal dezelfde kleur.
Ik heb van Winterswijk ook stukken waar vissenschubjes op zitten en die lijken ook van kleur op deze van Cape Blanc Nez.
Groetjes...
Ilse
FOSSILS ARE FOR EVER!
vergeef me m\'n eigenwijsheid... het kan dus een fossiele vis zijn, maar een ontplofte??ilse schreef:
Hoi Casper,
Groetjes...
Ilse
ik vind die van maestro dr ook niet echt ontploft uitzien.
Post mortem we sort 'em!