WARNING!
- Xenina
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 12 times
WARNING!
Vanmorgen lees ik een WARNING bij iedere nieuwe bijdrag die ik in het forum lees en nadat ht forum in het verleden een keer gehackt wordt dacht ik het is beter ze te melden. Er staat:
warning:mysql_fetch_array ()expects parameter 1 to be resource, boolean given in/websites/fossielnet/forums/viewtopic.php. on line 196
Ik snap er niets van en weet ok niet van waar e warning komt maar op mijn PC lopen enkele waarschuwing- en blokadeprogrammas zoals No Script.
Misschien weet iemand wat de warning betekend en als ze ernstig is?
Groetjes, Xenina
warning:mysql_fetch_array ()expects parameter 1 to be resource, boolean given in/websites/fossielnet/forums/viewtopic.php. on line 196
Ik snap er niets van en weet ok niet van waar e warning komt maar op mijn PC lopen enkele waarschuwing- en blokadeprogrammas zoals No Script.
Misschien weet iemand wat de warning betekend en als ze ernstig is?
Groetjes, Xenina
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Re: WARNING!
Hallo Nina,dit is me ook al opgevallen,blijkbaar is dit normaal met de veranderingen die bezig zijn op het forum.Je kunt dit in het vervolg beter on topic plaatsen,dit word meer gelezen.GR Pascal
strandjutters
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Re: WARNING!
Inderdaad, maak je geen zorgen. Het lijkt hier erg rustig maar achter de schermen is heel wat aan de hand. Binnenkort daarover meer 

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)