fossielen beurs 10 JARIG BESTAAN fossiel net
fossielen beurs 10 JARIG BESTAAN fossiel net
ik vond de fossielen beurs 10JARIG BESTAAN fossiel.net best leuk en jullie?
[Bewerkt door dinocool op 10-11-2012 om 22:04 NL]
[Bewerkt door dinocool op 10-11-2012 om 22:05 NL]
[Bewerkt door dinocool op 10-11-2012 om 22:07 NL]
[Bewerkt door dinocool op 10-11-2012 om 22:05 NL]
[Bewerkt door dinocool op 10-11-2012 om 22:07 NL]
fossielen zijn heilig
- trilobietje
Antw: fossielen beurs 10 JARIG BESTAAN fossiel net
Zeker weten Dinocool ! Heb je iets gevonden ?
wie niet zoekt, niet vindt
De fossielenbeurs was een fantastisch succes.
Ik wens hier alle standhouders en bezoekers van fossiel.net hartelijk te bedanken voor hun medewerking en/of bezoek aan deze beurs. Op een bepaald moment was de zaal werkelijk overvol. De bezoekers konden hun wagen nergens meer parkeren en de mensen achter de bar konden slechts moeizaam volgen met de bestellingen.
Maar de sfeer was opperbest en de reacties waren unaniem positief. Er zijn natuurlijk enkele minpuntjes waar we aan moeten werken maar dat is voor volgend jaar. Jaja... u leest het goed : volgend jaar gaan we er weer tegenaan.
Ik moet nu terug naar het vervolg. De vereniging HONA heeft vandaag zijn ledenfeest in dezelfde zaal. Dus ik heb vandaag niet veel tijd maar de foto's zullen hier later gepost worden.
Nogmaal bedankt aan iedereen die zijn/haar steentje heeft bijgedragen voor het goede verloop van onze eerste fossielenbeurs.
Danny.
Ik wens hier alle standhouders en bezoekers van fossiel.net hartelijk te bedanken voor hun medewerking en/of bezoek aan deze beurs. Op een bepaald moment was de zaal werkelijk overvol. De bezoekers konden hun wagen nergens meer parkeren en de mensen achter de bar konden slechts moeizaam volgen met de bestellingen.
Maar de sfeer was opperbest en de reacties waren unaniem positief. Er zijn natuurlijk enkele minpuntjes waar we aan moeten werken maar dat is voor volgend jaar. Jaja... u leest het goed : volgend jaar gaan we er weer tegenaan.
Ik moet nu terug naar het vervolg. De vereniging HONA heeft vandaag zijn ledenfeest in dezelfde zaal. Dus ik heb vandaag niet veel tijd maar de foto's zullen hier later gepost worden.
Nogmaal bedankt aan iedereen die zijn/haar steentje heeft bijgedragen voor het goede verloop van onze eerste fossielenbeurs.
Danny.
---------
TriloBase
---------
TriloBase
---------
Antw: Antw: fossielen beurs 10 JARIG BESTAAN fossiel net
ik vond het ook geweldig,trilobase schreef:
De fossielenbeurs was een fantastisch succes.
Danny.
het was net een museum!
ik heb ook een mooie meg gekocht uit venich beach, echt een hele mooie!
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Was inderdaad erg leuk om even rond te kijken. Ik heb een mooie phalange aan mijn verzameling mogen toevoegen!
Groeten,
Gerard
-
Dit waren mijn leukste vondsten van gisteren wij waren voor dat we naar de beurs gingen nog even schelpen wezen zoeken
verder was het wel een leuke beurs heb veel bekenden gezien en ik heb nog wat marokko tandjes bij Herman gekocht
grtn Arien
Hallo allemaal,
voor mij was het de eerste keer om forumleden te ontmoeten.
Heb er enkele ''herkend'', en anderen weer niet.
Leuk contact met Marleen ( Trilobietje ) opgedaan.
Heb 3 stuks documentatie gekocht.
1, Bryozoaires Eocenes de la Belgique 1929.
2, Mollusques des couches a Cryenes ( Paleocene du Limbourg ).1930.
3, Le sondage de Kallo, dit gaat onder andere over de microfauna (foraminiferen) van Kallo.1969.
Gelukkig is de laatste zowel Frans als Engels talig.
Maar ik heb alles voor 5 euro,
kijk dat vind ik goedkoop.
Was een mooie middag,
Gr
[Bewerkt door Pangeaman op 12-11-2012 om 13:12 NL]
[Bewerkt door Pangeaman op 12-11-2012 om 13:13 NL]
Pangeaman - Niemand is slim genoeg om
zijn eigen domheid te bevatten.
zijn eigen domheid te bevatten.
Is er een vrijwilliger om een klein stukje te schrijven voor bij op de pagina met verslagen over de bijeenkomsten?
Dan kunnen we er later de foto's bij zetten.
Bedankt alvast!
Dan kunnen we er later de foto's bij zetten.
Bedankt alvast!
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net