Gezocht mosa & squalicorax
Gezocht mosa & squalicorax
Wie heeft beide of een van deze tanden ooit gevonden in het NL Maastrichtiën (ENCI of Rooth) en nu over? Ik mis deze 2 nog in mijn kleine maar fijne verzameling. A.u.b. geen Marokkaanse!
Antw: Gezocht mosa & squalicorax
oh, sorry, alleen maar marroko!dirk schreef:
Wie heeft beide of een van deze tanden ooit gevonden in het NL Maastrichtiën (ENCI of Rooth) en nu over? Ik mis deze 2 nog in mijn kleine maar fijne verzameling. A.u.b. geen Marokkaanse!
dit spul heb ik ook alleen maar van Marokko 
groetjes Aaron

groetjes Aaron
Nullus finis longius si quod facis delectaris
- Ahuijsmans
- Been thanked: 1 time
Ik heb ze beiden, beiden ook zelf gevonden. Daarom denk ik ook dat er weinig mensen die ze wel vinden ze gaan aanbieden, ze zijn namelijk enorm zeldzaam.
Mosa vooral, het kostte mij 8 maanden zoeken voor ik er 1 had. Squali heb ik er al verscheidene maar ook die liggen niet voor oprapen...
Mosa vooral, het kostte mij 8 maanden zoeken voor ik er 1 had. Squali heb ik er al verscheidene maar ook die liggen niet voor oprapen...
Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D
- Hieronymus
- Contacteer:
Antw: Antw: Gezocht mosa & squalicorax
Ik had er 5 jaar voor nodigahuijsmans schreef:
Mosa vooral, het kostte mij 8 maanden zoeken voor ik er 1 had.

Het tandje heeft dan wel de tijd gehad om elk jaar met een centimetertje te groeien

Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com
http://rhaetianlorraine.webs.com
Beste heer Huijsmans,
U heeft gelijk; zelfs mensen, die beweren er 10-tallen te hebben, kunnen geen afstand van 1 exemplaar doen.
Ik hoop op die ene persoon, die er toch eentje (teveel) in een la heeft liggen en daar niet meer naar kijkt.
Het is mij blijkbaar niet gegeven deze 2 tanden zelf te vinden, terwijl ik al > 10 jaar meerdere keren per jaar de ENCI bezoek. Zonder deze 2 vind ik mijn collectie niet compleet.
U heeft gelijk; zelfs mensen, die beweren er 10-tallen te hebben, kunnen geen afstand van 1 exemplaar doen.
Ik hoop op die ene persoon, die er toch eentje (teveel) in een la heeft liggen en daar niet meer naar kijkt.
Het is mij blijkbaar niet gegeven deze 2 tanden zelf te vinden, terwijl ik al > 10 jaar meerdere keren per jaar de ENCI bezoek. Zonder deze 2 vind ik mijn collectie niet compleet.
Beste Dirk,
Zou je van harte ene geven . Maar het is zoals de andere forum leden al beamen .
Deze heb ik toevalig afgelopen week gevonden en met een grote van 3 cm in perfecte staat is dit de eerste van velen die ik na 10 jaar zoeken heb gevonden.
Je geeft zelf aan dat je regelmatig de Enci bezoekt . Mij lijkt het dat je deze zelf moet proberen te vinden om zo je colectie compleet te maken .Dan pas heb je pas voldoening aan je hobby.
Zullen ongetwijfeld mensen zijn tijdens je speurtocht in de Enci die je de goede laag kunnen aanwijzen . Deze ligt daar vaak vrij. Elders zul je er toch hard voor moeten werken. En geduld is een schone zaak ..
gr Arno
[Bewerkt door Arno op 23-10-2012 om 22:08 NL]
fossiel-hunter Arno
Beste Arno,
Prachtige tand! Naast mij werd er ook een gevonden, ook helemaal compleet.
Ik zoek nu al vele keren in Lichtenberg, die dit jaar tot de laatste keer goed is ontsloten. Ik heb gewoon het geluk niet, zal wel aan de ogen of zo liggen.
Ik ben bang, dat de situatie in april geheel anders is, en probeer gewoon op deze manier toch aan 1 exemplaar te komen.
Wellicht tot in april!
Dirk
Prachtige tand! Naast mij werd er ook een gevonden, ook helemaal compleet.
Ik zoek nu al vele keren in Lichtenberg, die dit jaar tot de laatste keer goed is ontsloten. Ik heb gewoon het geluk niet, zal wel aan de ogen of zo liggen.
Ik ben bang, dat de situatie in april geheel anders is, en probeer gewoon op deze manier toch aan 1 exemplaar te komen.
Wellicht tot in april!
Dirk
- Caveman
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 313 times
- Contacteer:
Je gaat er vast een vinden, de voldoening van t zelf vinden is tientallen malen groter, dan er een ruilen of krijgen!
Blijf zoeken in de Lichtenberg zolang t gaat, eens lacht ie je toe!
Blijf zoeken in de Lichtenberg zolang t gaat, eens lacht ie je toe!
To share or not to share, that's the question!
Beste Dirk,
Een vriend van me heeft er twee liggen van ENCI en omdat hij stopt met zijn verzamelen krijg ik deze van hem. Ik hou één van deze tandjes liever zelf omdat ze zo zeldzaam zijn maar de andere wil ik best voor je bewaren. Stuur anders een mailtje als je nog interesse hebt.
Groetjes,
Benjamin
Een vriend van me heeft er twee liggen van ENCI en omdat hij stopt met zijn verzamelen krijg ik deze van hem. Ik hou één van deze tandjes liever zelf omdat ze zo zeldzaam zijn maar de andere wil ik best voor je bewaren. Stuur anders een mailtje als je nog interesse hebt.
Groetjes,
Benjamin
I'm gonna get them all!