knook Gulperberg
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: knook Gulperberg
Hallo Duys,dat kan ik geloven,dit soort botjes worden vaak verkocht als mergpijpje,om soep op smaak te brengen of om te eten als mergpijpje,je ziet aan de rechte lijntjes op het stuk dat het is gezaagd met een lintzaag.GR
strandjutters
- strandjutters
Ha Oliver,bij de Nederlandse buren zitten er op dit moment meer Dolfijnen dan Haaien 

strandjutters
- hubertus68
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 305 times
Antw: Antw: knook Gulperberg
Misschien was het een "recente" boer, die het soepje op smaak wou brengen en de bot daarnaar op het veld gegooit heeft (F'+#+K)strandjutters schreef:
Hallo Duys,dat kan ik geloven,dit soort botjes worden vaak verkocht als mergpijpje,om soep op smaak te brengen of om te eten als mergpijpje,je ziet aan de rechte lijntjes op het stuk dat het is gezaagd met een lintzaag.GR
- hubertus68
O.K.strandjutters schreef:
Ha Oliver,bij de Nederlandse buren zitten er op dit moment meer Dolfijnen dan Haaien

- strandjutters
Wel Oliver,een boer heeft de slechte gewoonte om zijn afval in de beerput te gooien,de beerput word op het veld uitgestrooid.
Al ooit eens een vuilbakzak bij een boer zien buitenstaan?Ik nog niet
Nu goed dat we nog eens kunnen lachen,maar ik denk dat je bericht morgen naar OFF TOPIC zal vliegen
[Bewerkt door strandjutters op 18-11-2012 om 23:58 NL]

Nu goed dat we nog eens kunnen lachen,maar ik denk dat je bericht morgen naar OFF TOPIC zal vliegen

[Bewerkt door strandjutters op 18-11-2012 om 23:58 NL]
strandjutters
- hubertus68
Klopt! Misschien de oorzaak dat men "heel simpele" mensen in ZL "boer" noemt!strandjutters schreef:
Wel Oliver,een boer heeft de slechte gewoonte om zijn afval in de beerput te gooien,de beerput word op het veld uitgestrooid.
- strandjutters
Boeren zijn misschien simpele mensen,maar zij betalen geen 1euro25 voor een zak,wij wel:D
strandjutters
- hubertus68
En daarom gaa ik volgend weekend op de velden rondlopen. Moet kunnen, of niet?strandjutters schreef:
Boeren zijn misschien simpele mensen,maar zij betalen geen 1euro25 voor een zak,wij wel:D
- strandjutters
Je hebt gelijk Oliver,loop er maar rond,op de velden,als je een mergpijpje naar je hoofd krijgt van de boer,is het een teken dat het veld is ingezaaid,vandaar de mergpijpjes op het veld 

strandjutters
- hubertus68
Geschiedenis is zo eenvoudig: een paar jaar vroeger hebben ze misschien een ammoniet gegooit...strandjutters schreef:
Je hebt gelijk Oliver,loop er maar rond,op de velden,als je een mergpijpje naar je hoofd krijgt van de boer,is het een teken dat het veld is ingezaaid,vandaar de mergpijpjes op het veld