TE KOOP MAMMOETWERVELS
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: TE KOOP MAMMOETWERVELS
Niemand, neem ik aan. Dielen is vrij te reageren of niet.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Precies, en bovendien vind ik het niet meteen heel erg verdacht wanneer iemand wel een hele dag (!) niet reageert...
Post mortem we sort 'em!
- Anthonie
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 31 times
- Contacteer:
idd
kheb er ook zo mijn gedacht over
Er zijn nu eenmaal mensen die van dergelijke situaties misbruik kunnen maken om dingen te verkopen waaruit later blijkt dat het niet helemaal was wat je dacht of ervan verwachtte
ik heb dit natuurlijk niet over dielen persoonlijk maar ik bedoel het vanuit een algemeen standpunt
Groeten anthonie
kheb er ook zo mijn gedacht over
Er zijn nu eenmaal mensen die van dergelijke situaties misbruik kunnen maken om dingen te verkopen waaruit later blijkt dat het niet helemaal was wat je dacht of ervan verwachtte
ik heb dit natuurlijk niet over dielen persoonlijk maar ik bedoel het vanuit een algemeen standpunt
Groeten anthonie
* Scientia et Miratio *
De advertentie kan ik inmiddels niet meer op markplaats vinden...
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
Antw: Antw: TE KOOP MAMMOETWERVELS
Ik denk niet dat veel verkopers hier hun fossielen gaan aanbieden, er zijn hier teveel kenners die hun kritiek niet sparenisis schreef:
Ik hoop niet dat alle ebay aanbiedingen vanaf nu ook automatisch op dit forum terecht komen. Ik bezoek dit forum niet echt met het doel fossielen te kopen.

In het algemeen ziet een verkoper niet graag een lijstje met minpunten onder zijn product staan...
Mensen, vergeten we niet dat wat het dan ook is; het is in ieder geval educatief en vermakelijk!
Misschien is het sowieso verstandig niet bergen met geld uit te geven over het internet als je hetgeen je koopt niet even vast kunt houden en de achtergrond ervan kent..
(Haaientanden daargelaten want die zijn duurder na te maken dan te vinden waarschijnlijk...)
groeten,
J
Daar in de schiftende ondiepten, tussen oppervlak en afgrond, waar het leven een omweg maakt, kan de vishaak van de logica doel treffen.
-j
-j
SORRY !!
Ik heb jullie forum verkeerd begrepen. Ik dacht dat ik reacties via e-mail zou krijgen over deze kaak. Natuurlijk ben ik niet blij met wat ik hier allemaal lees. De eerste reacties kreeg ik vorige week al via marktplaats. Ik heb de kaak meteen van marktplaats afgehaald omdat ik niemand wil oplichten. Ik heb de kaak zelf gekocht zonder te weten dat het een nepper zou zijn. Ik heb er 500 euro voor betaald. Alleen vreemd dat ik ook andere berichten en reacties op deze kaak heb gekregen.