Waarde van deze tanden
Antw: Waarde van deze tanden
Zeg Aaron,
je wilt leren determineren, en dat doe je door te lezen, tanden vast te houden, en vooral tanden verzamelen.
Als je verder wilt , moet je gewoon je tanden houden en gebruiken als studie object.
Zelfs van kapotte tanden kun je wat leren.
Gr
je wilt leren determineren, en dat doe je door te lezen, tanden vast te houden, en vooral tanden verzamelen.
Als je verder wilt , moet je gewoon je tanden houden en gebruiken als studie object.
Gr
Pangeaman - Niemand is slim genoeg om
zijn eigen domheid te bevatten.
Antw: Antw: Waarde van deze tanden
ja,dat weet ik. De megalodon is volgens mij een van de gemakkelijkste om te herkennen, deze tandjes zijn mooie voorbeeldjes maar deze soort ken ik nu al. Mijn plan was om het geld te gebruiken om een aantal (moeilijk te vinden) soorten te kopen, dan kan ik van die ook leren.pangeaman schreef:
Zeg Aaron,
Gr
maar je hebt wel gelijk ja
groetjes Aaron
Nullus finis longius si quod facis delectaris
Hallo Aaron,
je zegt ''de megalodon ken ik nu al'', je zult op een dag een megalodon uit het Antwerpse te pakken krijgen, en die leg je ernaast.
dan krijgt die meg van jou uit Amerika gelijk een andere betekenis.
dan ga je ze allebei meer waarderen.
wil je leren determineren, dan moet je inversteren,(dat rijmt nog ook ).
met investeren bedoel ik hetzelfde als in mijn vorige bericht.
lezen,tanden verzamelen.
je komt er wel,
gr
je zegt ''de megalodon ken ik nu al'', je zult op een dag een megalodon uit het Antwerpse te pakken krijgen, en die leg je ernaast.
dan krijgt die meg van jou uit Amerika gelijk een andere betekenis.
dan ga je ze allebei meer waarderen.
wil je leren determineren, dan moet je inversteren,(dat rijmt nog ook ).
met investeren bedoel ik hetzelfde als in mijn vorige bericht.
lezen,tanden verzamelen.
je komt er wel,
gr
zoekuren maken.
ken mensen die 200 dagen van het jaar aan het graven zijn.
Lezen informatie verstreken.
Elke positie in de haaienbek is anders.
dus ook andere vorm van de tand
Lezen informatie verstreken.
Elke positie in de haaienbek is anders.
dus ook andere vorm van de tand
intresse ligt voornamelijk in haaientanden uit nederland/belgie
nou nou , werken en slapen die mensen dan nog wel?nixje schreef:
Gr
dat zijn volges mij beroepsgravers. De overige tijd hebben ze weekend of vakantie 

- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo ,ik zie op het forum iemand die twee grote tanden wilt verkopen,daarnaast zie ik een topic van iemand die duizend tanden wegdoet tegen twee grote tanden.Wat is hier het probleem,kunnen jullie dan niet samen iets regelen,soms begrijp ik het hier niet echt.GR
strandjutters
beroepsgravers nee.
Dit zijn mensen die het meer als een hobby vinden. Maar die mensen hebben geluk dat ze of heel dicht bij wonen of gepensioneerd zijn.
Dit zijn mensen die het meer als een hobby vinden. Maar die mensen hebben geluk dat ze of heel dicht bij wonen of gepensioneerd zijn.
intresse ligt voornamelijk in haaientanden uit nederland/belgie
mijn verzameling zit al erg vol, er is wel plaats voor een aantal mooie nieuwe dingen maar niet voor een hele hoop tandenstrandjutters schreef:
Hallo ,ik zie op het forum iemand die twee grote tanden wilt verkopen,daarnaast zie ik een topic van iemand die duizend tanden wegdoet tegen twee grote tanden.Wat is hier het probleem,kunnen jullie dan niet samen iets regelen,soms begrijp ik het hier niet echt.GR
trouwens,de persoon die 1000 tanden wilt ruilen tegen 2 grote megs wilt enkel megs uit het Antwerpse en niet uit Amerika (waar de mijne vandaan komen). Hij zoekt dus niet tanden als die van mij. De persoon die haaientanden uit Cadzand verkoopt wilt ze in één keer verkopen, niet ruilen dus. Ik snap niet echt waar je dan naar toe wilt Pascal?
Hij heeft ook megs van 16 cm in zijn vitrine dus zou ik niet weten wat hij met deze half zo grote tandjes zou zijn.
[Bewerkt door Adron op 28-12-2012 om 22:58 NL]
Hij heeft ook megs van 16 cm in zijn vitrine dus zou ik niet weten wat hij met deze half zo grote tandjes zou zijn.
[Bewerkt door Adron op 28-12-2012 om 22:58 NL]