aanbod grote collectie haaientanden -> foto's toegevoegd
Antw: aanbod grote collectie haaientanden
misschien is het toch wel handig om er foto's van te maken..dan kunnen mensen je er iets terug voor geven ..zolang het onduidelijk is wat de kwaliteit en de soorten zijn ..zullen je aanbiedingen waarschijnlijk niet zo super goed zijn
het schattige nijntje vind de mooiste
schatten
schatten
Hoi Laurens,
Een Angustidens van 12cm uit Antwerpen, witte haai van 8 cm? Daar wil ik ook weleens foto's van zien! Niet gaan Photoshoppen hè.
Kortom; kom maar op met de pict's, graag ook van je toppers, dan kunnen wij daar ook van genieten.
Groet Maestro.
Een Angustidens van 12cm uit Antwerpen, witte haai van 8 cm? Daar wil ik ook weleens foto's van zien! Niet gaan Photoshoppen hè.
Kortom; kom maar op met de pict's, graag ook van je toppers, dan kunnen wij daar ook van genieten.
Groet Maestro.
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar die gave megalodon van 16 cm 
groetjes Aaron

groetjes Aaron
Nullus finis longius si quod facis delectaris
- sharkteethrene

Ola law_gent,
Een charcharius?
Ik neem aan dat je hiermee doelt op een Carcharodon carcharias en niet op een Carcharhinus sp

"Desalniettemin" ben ik zeer benieuwd naar foto's van deze tand mocht hij inderdaad de afmetingen hebben die je beweert.
Bijgevoegd een fotootje van de grootste (tot nu toe) aangetroffen Carcharodon carcharias zowel fossiel als recent.
Ben benieuwd?
Groetjes
Rene
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
ik heb de tanden uit de dozen gehaald en foto's toegevoegd. De foto's tonen de mooiste tanden. ik heb er uiteraard nog heel veel andere(dubbele).
ik heb de afmetingen nog eens gecontroleerd en ik dacht dat ze groter waren, waarvoor mijn excuses. hierbij de juiste cijfers:
- grootste megalodon : 10cm
- grootste charcharias : 6cm
- grootste hexantius : 4 cm
- grootste hastalis : 7cm
mijn bedoeling is om van elk van deze 4 soorten 2 exemplaren in mijn vitrine te
leggen. Dit moeten 8 zeer mooie tanden worden.
Al mijn tanden mogen dus weg, maar ik wil in ruil mooiere modellen. Indien iemand bijvoorbeeld een megalodon heeft die groter en mooier is dan mijn mooiste exemplaar, kan hij de mijne hebben met nog andere tanden erbij.
ik heb nog een vraag:
ik heb tanden die beginnen te splitsen. veronderstel dat dit door de warmte komt. kan ik een product op de tanden smeren om ze te behandelen hiertegen? het is spijtig dat er zo tanden stuk gaan.
ik heb tanden die beginnen te splitsen. veronderstel dat dit door de warmte komt. kan ik een product op de tanden smeren om ze te behandelen hiertegen? het is spijtig dat er zo tanden stuk gaan.
Antw: aanbod grote collectie haaientanden -> foto's toegevoegd

Hallo,
Mooie verzameling....al twijfel ik of de omcirkelde tandjes wel van het Antwerpse komen.
Het lijken me eerder Amerikaanse exemplaren!
Groeten,
Gio
Minilodon

Bij deze heb ik ook wel m'n bedenkingen!
Groeten
Minilodon
er zijn 2 tanden niet uit Antwerpen. De megalodon (omcirkelt door jou) komt uit USA ( heb ik gekregen van iemand). De grote heaxantius is ook niet uit Antwerpen, spijtig dat je dat niet gezien had. Al de rest is Antwerpen.
Haha, nee dat had ik nt gezien....met dat je sprak over een Hexanchus van 7cm in een eerder bericht ging ik ervan uit dat ie ook uit Antwerpen kwam (mooi tandje trouwens).
Die eerste twee tanden van de eerste foto hebben wel een aparte kleur om van Antwerpen te komen.
Zou het mogelijk zijn om van die twee een foto te nemen?
Groeten en succes met de ruil,
Gio
Die eerste twee tanden van de eerste foto hebben wel een aparte kleur om van Antwerpen te komen.
Zou het mogelijk zijn om van die twee een foto te nemen?
Groeten en succes met de ruil,
Gio
Minilodon