Uitdunning verzameling: ge
- Carboon
- Has thanked: 430 times
- Been thanked: 525 times
Uitdunning verzameling: geïnteresseerden gezocht
L.S.,
Door omstandigheden is het op korte termijn nodig dat ik mijn verzameling flink verklein. Ik moet nog veel uitzoek-werk doen, maar waarschijnlijk gaan de volgende zaken de deur uit:
1 Mineralen/Gesteenten (variërend van studie- tot vitrine kwaliteit; qua volume zeker wel een verhuisdoos of drie-vier)
2 Sedimentaire Structuren (Loess-poppetjes, golfribbels en dergelijke)
3 Bekken van Parijs (fossiel materiaal)
4 Oost Timor (fossiel materiaal)
5 Fossiel hout (kwaliteit zeer goed, maar vaak zonder exacte vindplaatsgegevens)
6 Diverse fossielen (vergaarbak, nog uit te zoeken - updates volgen)
Inkrimpen doet altijd pijn, maar helemaal als je niet weet wat je met de stenen moet. Daarom ben ik op zoek naar serieuze adoptie-verzamelaars die enkele stukken een nieuw thuis willen bezorgen. Als iemand een specifieke verzameling heeft waar mijn oude materiaal een leuke aanvulling op vormt, of wanneer je dolgraag wil starten met een fossiele plantenverzameling en wat hulp kunt gebruiken, dan hoor ik het graag.
Tim
Door omstandigheden is het op korte termijn nodig dat ik mijn verzameling flink verklein. Ik moet nog veel uitzoek-werk doen, maar waarschijnlijk gaan de volgende zaken de deur uit:
1 Mineralen/Gesteenten (variërend van studie- tot vitrine kwaliteit; qua volume zeker wel een verhuisdoos of drie-vier)
5 Fossiel hout (kwaliteit zeer goed, maar vaak zonder exacte vindplaatsgegevens)
Inkrimpen doet altijd pijn, maar helemaal als je niet weet wat je met de stenen moet. Daarom ben ik op zoek naar serieuze adoptie-verzamelaars die enkele stukken een nieuw thuis willen bezorgen. Als iemand een specifieke verzameling heeft waar mijn oude materiaal een leuke aanvulling op vormt, of wanneer je dolgraag wil starten met een fossiele plantenverzameling en wat hulp kunt gebruiken, dan hoor ik het graag.
Tim
Op zoek naar groen in het zwart.
Antw: Uitdunning verzameling: geïnteresseerden gezocht
Carboon,
Oost-Timor en Bekken Parijs zijn natuurlijk wel bijzonder, laat het maar even weten.
Duys
Oost-Timor en Bekken Parijs zijn natuurlijk wel bijzonder, laat het maar even weten.
Duys
zitten er ook haaientanden of botten bij?Carboon schreef:
L.S.,
Tim
- Carboon
- Has thanked: 430 times
- Been thanked: 525 times
Antw: Antw: Uitdunning verzameling: geïnteresseerden gezocht
Niet veel, dat weet ik zeker.Mega_Lo schreef:
zitten er ook haaientanden of botten bij?
Haaientanden: paar uit Escalles FR, luciferdoosje materiaal uit Cadzand NL, zelfde voor Mill NL. Verder wat Marokkaans materiaal. Als dit je de moeite lijkt mag je het zo komen halen.
Botten: geen idee op dit moment. Meeste botmateriaal heb ik al eerder weg gedaan.
Op zoek naar groen in het zwart.
Antw: Antw: Antw: Uitdunning verzameling: geïnteresseerden gezocht
ik heb geen interesse in het marrokaans materiaal, maar wel van Escalles en van Mill!Carboon schreef:Niet veel, dat weet ik zeker.Mega_Lo schreef:
zitten er ook haaientanden of botten bij?
Haaientanden: paar uit Escalles FR, luciferdoosje materiaal uit Cadzand NL, zelfde voor Mill NL. Verder wat Marokkaans materiaal. Als dit je de moeite lijkt mag je het zo komen halen.
Botten: geen idee op dit moment. Meeste botmateriaal heb ik al eerder weg gedaan.
waar woon je?
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Mij kan je evt blij maken met Zeezoogdiermateriaal, Carcharoides haaientanden en foraminiferen van Neogene vindplaatsen.
- fossielenverzamelaar
Als er voor een klein prijsje fossiele tanden worden aangeboden hoor ik het graag.
Ik ben een beginnende verzamelaar en behalve een mosasaurus, mammoet en oreodont tanden heb ik er niet veel.
Dus laat mij weten of u een paar leuke tanden voor mij over hebt.
Groetjes,
[Bewerkt door fossielenverzamelaar op 02-01-2013 om 19:04 NL]

Ik ben een beginnende verzamelaar en behalve een mosasaurus, mammoet en oreodont tanden heb ik er niet veel.
Dus laat mij weten of u een paar leuke tanden voor mij over hebt.
Groetjes,
[Bewerkt door fossielenverzamelaar op 02-01-2013 om 19:04 NL]
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Als er trilobieten tussenzitten heb ik wel interesse Tim. Ik hoor het wel.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Everhardus
Mocht het bij het Oost timor materiaal om ammonmieten gaan heb ikm interesse. gr,Marcel