Sharktooth hunt Antwerp Area
Antw: Sharktooth hunt Antwerp Area
Ja Megalo,
Echt een die kan kan ontploffen.
Nadat we hem ontdekt hadden is de Antwerpse politie ervan in kennis gesteld.
Het was een scherpe granaat.
Ze hebben hem gemarkeerd,maar kennelijk hebben jullie daar vorige week doorheen gegraven en nu iztie weer zoek.
De plek is nu afgezet en er is een tweede afsluiting om de al bestaande afsluiting geplaatst.
Er wordt, tot dat de Belgiese Mijn Opruimingsdienst het projectiel onschadelijk heeft gemaakt gepatrouilleerd en het terrein wordt met cameraas geobserveerd.
Nu het projectiel weer zoek is geraakt zal het terrein tot eind maart onder verhoogde Surveillance staan.
Dus daar zoeken was nou niet zo een slimme zet.
Grtz, Hogst
-
Ik heb daar geen markeringen of afsluitingen of handgranaten gezien en we hebben daar ook niet gegraven.
Antw: Antw: Sharktooth hunt Antwerp Area
we hebben alleen gegraven met onze handen....poilu schreef:
Ja Megalo,
Echt een die kan kan ontploffen.
Nadat we hem ontdekt hadden is de Antwerpse politie ervan in kennis gesteld.
Het was een scherpe granaat.
Ze hebben hem gemarkeerd,maar kennelijk hebben jullie daar vorige week doorheen gegraven en nu iztie weer zoek.
De plek is nu afgezet en er is een tweede afsluiting om de al bestaande afsluiting geplaatst.
Er wordt, tot dat de Belgiese Mijn Opruimingsdienst het projectiel onschadelijk heeft gemaakt gepatrouilleerd en het terrein wordt met cameraas geobserveerd.
Nu het projectiel weer zoek is geraakt zal het terrein tot eind maart onder verhoogde Surveillance staan.
Dus daar zoeken was nou niet zo een slimme zet.
Grtz, Hogst
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo,dit vind ik allemaal wel weer grappig,op 24 dec de dag voor Kerstdag ben ik richting Antwerpen gereden(Linkeroever nieuw Doeldok of hoe het juist noemt weet ik niet.Wat een put zeg dat ze daar graven,ik heb wat zitten kijken naar de werf en ben later doorgereden naar het Dok dat ze weer opvullen,de grap van Minister Claeys.Nu er staan om beide werfen hekkens met een bordje verboden toegang,heb dit gerespecteerd en ben richting Cadzand gereden.Mijn vertrouwde plaatsen ! maar daar mag ik vrij rondlopen en dat vind ik ook een leuk aspect van mijn Hobby.GR
strandjutters
Ik vind dit ook grappig, om een andere reden dan. In Antwerpen zijn ze blijkbaar niet veel gewoon. Toen we pas begonnen met fossielen zoeken was dat voornamelijk in Cadzand-Nieuwvliet. In de vroege ochtend heb ik daar ook eens een granaat gevonden. ik was volledig in paniek, er liepen tenslotte al enkele mensen en honden op het strand. Toen zag ik een strandwachter voorbij rijden in zijn jeep. Ik ben ernaartoe gerend in de overtuiging dat we hier met een uitzondelijke situatie te maken hadden. ik vertel hem dat er op het strand een granaat ligt en dat ik de plek gemarkeerd had met een grote steen. Zijn antwoord was, met een ietwat verveelde blik : "Is 't weeral van dat ? Ik zal het doorgeven." Toen we enkele uren later terugkeerden, lag het ding er nog. Ze waren er blijkbaar gerust in. Als ik dan nog de hoeveelheid kogels en zo bij tel die we over het ganse jaar zien liggen hebben, kan ik het begrijpen dat ze het daar gewoon waren.
Groetjes, Fabienne
Groetjes, Fabienne
-
Antw: Antw: Sharktooth hunt Antwerp Area
Hoi Hogst deze hand granaat is opgehaald door de belgische E O D ik was er toen hij weg werd gehaaldpoilu schreef:
Zeg lieden,
Ik was vandaag nog even op de plek waar jullie gezocht hebben.
Aan de hoogte van het doorgezeefde materiaal te zien denk ik dat jullie vrijwel de hele dag op die plek waren.
Maakt niet uit.
Ik wil jullie complimenteren hoe jullie de plek hebben achtergelaten.
Geen vuiltje/blikje/zakje te bekennen.
Dat is in het verleden wel eens anders geweest.
Het enige minpuntje vond ik dat jullie de gemarkeerde plek waar die scherpe handgranaat ligt hebben door gezeefd.
Zijn jullie die nog tegen gekomen?
Of hebben jullie die op een andere plek neergelegd en gemarkeerd?
Ben benieuwd?
Grtz,
Hogst
Grtn Arien
Antw: Antw: Antw: Sharktooth hunt Antwerp Area
dus mag je er weer zoeken?arienvanoord schreef:Hoi Hogst deze hand granaat is opgehaald door de belgische E O D ik was er toen hij weg werd gehaaldpoilu schreef:
Zeg lieden,
Aan de hoogte van het doorgezeefde materiaal te zien denk ik dat jullie vrijwel de hele dag op die plek waren.
Maakt niet uit.
Het enige minpuntje vond ik dat jullie de gemarkeerde plek waar die scherpe handgranaat ligt hebben door gezeefd.
Ben benieuwd?
Grtz,
Hogst
Grtn Arien
Antw: Antw: Antw: Antw: Sharktooth hunt Antwerp Area
Ik ben ook wel benieuwd of je weer mag zoeken. Ik wel er namelijk ook een keer naar toe gaan.Mega_Lo schreef:dus mag je er weer zoeken?arienvanoord schreef:Hoi Hogst deze hand granaat is opgehaald door de belgische E O D ik was er toen hij weg werd gehaaldpoilu schreef:
Zeg lieden,
Maakt niet uit.
Ben benieuwd?
Grtz,
Hogst
Grtn Arien
-
beste mensen,
ik ben er pas geleden ook weesten kijken
maar hoe kom je daar binnen er staan
overal hekken omheen.
gr,
sjaak
ik ben er pas geleden ook weesten kijken
maar hoe kom je daar binnen er staan
overal hekken omheen.
gr,
sjaak
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Het is me niet duidelijk over welke site (sites? ) het hier precies gaat, maar die hekken hebben een specifieke functie. 
Maar misschien heb jij het over een andere plaats?

Maar misschien heb jij het over een andere plaats?
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)