Happy fossielrijk 2013
Antw: Antw: Happy fossielrijk 2013
Hallo Frederik,Frederik schreef:
Hans,
Dan hoop ik van harte dat 2013 jou een uitkomst uit deze situatie, én een mooi perspectief op het verderzetten van deze hobby kan bieden!
Dat hoop ik ook, en ik heb er ook alle vetrouwen in.
Al moet ik toegeven dat ik door het topic van strandjutters wel een stok achter de deur heb.
Groeten Hans
Hans
Antw: Antw: Happy fossielrijk 2013
Hallo Allemaal,stiek schreef:
Hallo Allemaal,
Ook van mij uit een leerzaam en fossielrijk nieuwjaar.
Ook aan de fossielenliefhebbers die hier niet meer op deze site zitten, en deze vervangen hebben voor fossiel facebook.
Hier heb ik 2 maanden opgezeten, totdat ik van dat facebook verwijdert ben.
Dit naar aanleiding van een konflikt wat ik heb met iemand over een geplaatst topic hier op fossielnet.
Hierover ben ik op dat facebook een discussie aangegaan om e.e.a. duidelijk te krijgen, maar dit heb ik niet af kunnen maken, dit omdat diskussies daar niet geduld worden.
Omdat ik nu meen dat de ruim 60 leden van deze site een verkeerd beeld van mij verkregen hebben, zal ik op een van de vergaderingen van de w.t.k.g mijn kant van het verhaal afmaken.
Dit doe ik bij de w.t.k.g. omdat deze vereniging de samenwerking tussen amateurs en wetenschappers hoog in het vaandel heeft staan.
Hiermee hoop ik te bereiken dat de mensen die op facebook zitten en vooral ook diegene die ook bij de w.t.k.g. zijn een bepaalde stelling innemen, en geen neutrale mening hebben.
Naar aanleiding van die stellingname zal ik besluiten of ik stop met deze hobby of doorga.
Hieronder valt ook het eventueel beschrijven of publiceren van fossielen uit mijn verzameling.
Groeten Hans
Met het bovenstaande, en soms ook bij andere berichtjes heb ik proberen duidelijk te maken dat ik de laatste tijd met een probleem zit.
Hierin heb ik hier bewust naam en toenaam verzwegen van de mensen waarover het gaat.
Dit omdat ik hiermee de zaak nog slechter zou maken.
Na een verhelderend telefoontje met iemand hoe ik met dit probleem om moet gaan ben ik erachter dat ik van andere mensen die met beide partijen relaties hebben inzake deze hobby, niet kan verlangen een standpuntin te nemen in deze kwestie.
In eerste instantie had ik in gedachte om dan maar te stoppen met deze hobby, en ook niets meer te laten beschrijven uit mijn verzameling.
(Hierin liggen tenminste 3 stukken die in wetenschappelijke belangstelling staan)
Hiermee denk ik nu mijzelf, en ook anderen die b.v iets willen publiseren, en met dit probleem niets te maken hebben te benadelen.
Ik heb nu besloten om dit hele geval achter me te laten, en te doen wat ik altijd al gedaan heb.
En dat is, lekker doorgaan met fossielen te verzamelen, en hier op dit forum soms een topic te plaatsen en meningen uit te wisselen.
Groeten Hans
Hans
Antw: Happy fossielrijk 2013
Beste Hans wat een verhaal. Het is al niet anders dan in de archeologie waar ik in zit. Wat je gaat doen daar heb ik geen oplossing voor. Maar je geeft zelf het antwoord al GA VOORAL LEKKER DOOR. komt tijd komt raad. Hou je taai.
Vrl.Gr.Ben-Lochem
Vrl.Gr.Ben-Lochem
0000000000
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Happy fossielrijk 2013
klopt.stiek schreef:
...ben ik erachter dat ik van andere mensen die met beide partijen relaties hebben inzake deze hobby, niet kan verlangen een standpuntin te nemen in deze kwestie.
Ik vind dit een zeer wijze beslissing Hans. Blij te zien dat je het zo opneemt, en actief blijft.In eerste instantie had ik in gedachte om dan maar te stoppen met deze hobby, en ook niets meer te laten beschrijven uit mijn verzameling.
(Hierin liggen tenminste 3 stukken die in wetenschappelijke belangstelling staan)
Hiermee denk ik nu mijzelf, en ook anderen die b.v iets willen publiseren, en met dit probleem niets te maken hebben te benadelen.
Ik heb nu besloten om dit hele geval achter me te laten, en te doen wat ik altijd al gedaan heb.
En dat is, lekker doorgaan met fossielen te verzamelen, en hier op dit forum soms een topic te plaatsen en meningen uit te wisselen.
En nu weer graven

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)