kaak zandmotor
- sjaak
- Has thanked: 378 times
- Been thanked: 365 times
- Contacteer:
Antw: kaak zandmotor
Ik denk aan eland. Zie bv. hier http://classconnection.s3.amazonaws.com ... ndible.jpg
Groet,
Niels
Niels
- kalootklooier
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
- Contacteer:
Hoi,
Zou heel goed kunnen Sjaak, die gesleten kies lijkt erg.
Groet Walter
Zou heel goed kunnen Sjaak, die gesleten kies lijkt erg.
Groet Walter
Als je doet wat je deed krijg je wat je kreeg. A. Einstein
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
- kalootklooier
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
- Contacteer:
Hoi Theo,
Ik denk het niet, Mijn kiezen zijn langwerpiger en zelfs bij jouw behoorlijk afgesleten kiezen zijn nog lamellen te zien bij mij resteren rondjes. Nu is de kroon ook niet hoger dan 8 mm. Dus er is grote slijtage. Hoe hoog is de kroon bij de onderste? Wel leuk om jou stukken te zien om te vergelijken.
Groet Walter
[Bewerkt door kalootklooier op 03-01-2013 om 23:57 NL]
Ik denk het niet, Mijn kiezen zijn langwerpiger en zelfs bij jouw behoorlijk afgesleten kiezen zijn nog lamellen te zien bij mij resteren rondjes. Nu is de kroon ook niet hoger dan 8 mm. Dus er is grote slijtage. Hoe hoog is de kroon bij de onderste? Wel leuk om jou stukken te zien om te vergelijken.
Groet Walter
[Bewerkt door kalootklooier op 03-01-2013 om 23:57 NL]
Als je doet wat je deed krijg je wat je kreeg. A. Einstein
Het zijn wel bovenkaak onderdelen maar heb de ergst gesleten op foto gezet,Ik heb één volledige ondekaal maar die is bijna ongesleten.
de zwarte: aan de buitenkant, de achterste molaar ,12 mm hoog en de binnenkant 7 mm
2e + 3 e tand buiten 14 mm binnenkant10 mm
D Bruine:: is een stuk van iets verder naar voor, daar zijn alle kiezen rond de 10-12 mm hoog
omdat uw stuk ronde gaatjes vetoont weet ik het ook niet,ik kan het nergens plaatsen.
de zwarte: aan de buitenkant, de achterste molaar ,12 mm hoog en de binnenkant 7 mm
2e + 3 e tand buiten 14 mm binnenkant10 mm
D Bruine:: is een stuk van iets verder naar voor, daar zijn alle kiezen rond de 10-12 mm hoog
omdat uw stuk ronde gaatjes vetoont weet ik het ook niet,ik kan het nergens plaatsen.
Theo
Heb ik heel me'n foto archief doorzocht achter een neushoornkies ! ze staan er niet tussen, zal dat eens verhelpen .
Theo
- sjaak
- Has thanked: 378 times
- Been thanked: 365 times
- Contacteer:

Hierbij waarom ik aan Eland denk; zie c en d.
Boekje over MV1 "één miljoen jaar Rijnmond", Van Kolfschoten/ Vervoort-Kerkhoff.
Groet,
Niels
Niels