Omgeving Groede 9/11 en 16/11
Omgeving Groede 9/11 en 16/11
Zal komende 2 woensdagen een systeempje uittesten om wat sneller, makkelijker en vooral méér te zeven ... kort: \'luier te zeven\' 
zijn er nog mensen die eventueel die dagen zouden gaan?

zijn er nog mensen die eventueel die dagen zouden gaan?
Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures
Antw: Omgeving Groede 9/11 en 16/11
ik zit eraan te denken om komende dinsdag te gaan als het weer wat meezit. ik hoop dat het tot en met maandag nog lekker stormt...dan liggen er lekker veel voor het oprapen dinsdag hihi. (als ik mazzel heb)
sneller en luier kan niet he haha.
sneller en luier kan niet he haha.
Ben je dinsdag gegaan karins?
wij (vriendin en ik) zijn woensdag geweest naar Groede en ondanks dat nog niet alle materiaal uitgezocht is (hebben wat zeefsel meegenomen)
kunnen we ruwweg zeggen ergens een kleine (of grote?) duizend vondsten te hebben. Stukjes en brokjes meegeteld.
Maar zitten volgens mij hele mooie exemplaren tussen, maar oo wat een gerolde boel andere
als er tijd is en het lichaam wat gerecupereerd (ik moet en zal alles forceren in mijn leven - dus ook tandjes zoeken -> een mens kweekt daarvan spieren, niet normaal
) gaan we woensdag 16/11 terug.
Maar dan misschien niet Groede.
(foto\'s komen als alles is uitgezocht, maar daarvoor moet je tijd)
wij (vriendin en ik) zijn woensdag geweest naar Groede en ondanks dat nog niet alle materiaal uitgezocht is (hebben wat zeefsel meegenomen)
kunnen we ruwweg zeggen ergens een kleine (of grote?) duizend vondsten te hebben. Stukjes en brokjes meegeteld.
Maar zitten volgens mij hele mooie exemplaren tussen, maar oo wat een gerolde boel andere

als er tijd is en het lichaam wat gerecupereerd (ik moet en zal alles forceren in mijn leven - dus ook tandjes zoeken -> een mens kweekt daarvan spieren, niet normaal

Maar dan misschien niet Groede.
(foto\'s komen als alles is uitgezocht, maar daarvoor moet je tijd)
do faillures
do faillures
Dat was een beste krater die je hebt achtergelaten.Moet je echt zo diep om de beste en meeste vondsten te vinden? Ik heb totaal geen ervaring in het zoeken en heb met grote verwondering naar je gedane arbeid zitten kijken.Met zoveel spitwerk hoop ik voor je dat de opbrengst mooie exemplaren voor je zal opleveren.
Met vr. gr. Frank
Met vr. gr. Frank
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times
Dries,
Volgens mij ben je als een beest tekeer gegaan is het niet
?
Krijg zelf ook weer de kriebels als ik de verhalen zo hoor.
Mvg,
Paul
Volgens mij ben je als een beest tekeer gegaan is het niet

Krijg zelf ook weer de kriebels als ik de verhalen zo hoor.
Mvg,
Paul
If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser

de put hebben we dan nog ingestampt omdat ie wel heel scherpe randen had en ie wel redelijk diep was => niet de bedoeling om het een booby-trap te laten.
en dan toch net niet helemaal .. om een volgende bezoeker de kans te geven die nog te gebruiken
@frank, die krater was er om aan een schelpenlaag te komen waar meer tandjes in steken... en ik moet toegeven dat wij eigenlijk ook maar een put hebben genomen als uitgangspunt aan de \'verdwaalpaal\' .. niet dat ie heel diep nog was, maar elke schep gespaard ..
@paul, je zou eens moeten weten hoeveel keer ik op een stuk hout ben afgevlogen of een grote fosforietknol als potentieel toffe Meg.

do faillures
do faillures
ben je ook gaan zoeken frank?
we waren trouwens eerst het strand afgelopen (mooi met hoogwater getimed .. maar dat was noppes (600 m langs twee schelpen rijen en vloedlijn) Misschien waren we te snel of dachten we meer te vinden .. of zochten we achter tanden van 6 cm en meer .. ?
we waren trouwens eerst het strand afgelopen (mooi met hoogwater getimed .. maar dat was noppes (600 m langs twee schelpen rijen en vloedlijn) Misschien waren we te snel of dachten we meer te vinden .. of zochten we achter tanden van 6 cm en meer .. ?
do faillures
do faillures
Ik ben idd gisteren even aan het zoeken geweest.In mijn uppie de zelfgemaakte zeef uitgeprobeerd. Ik ben tot de conclusie gekommen dat ik de zeef voor mijn dochter van 8 enkele slagen kleiner zal moeten maken wil zij er ook lol aan beleven.In anderhalf uur tijd heb ik een 35 tal redelijke tot minder fraaie tandjes gevonden.Al met al was ik best tevreden voor een eerste maal zeven.
Voor enkele resultaten; kijk op het determinatieforum.
Met vr. gr. Frank
Voor enkele resultaten; kijk op het determinatieforum.
Met vr. gr. Frank
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times
Antw: Antw: Omgeving Groede 9/11 en 16/11
Ik durf het bijna niet te vragen, ........maar bij welke verdwaalpaal heb je gegraven.fitch schreef:
en dan toch net niet helemaal .. om een volgende bezoeker de kans te geven die nog te gebruiken
Just in case dat het virus me de komende week weer eens bij mijn nekvel pakt

Dries, ik begin nu eigenlijk pas te beseffen hoeveel geluk ik heb gehad. Ik ben toen echt eerst in een ander, bestaand gat begonnen, maar dat stortte steeds weer in. Omdat ik daarvan zo baalde ben ik toen maar aan een eigen kuil begonnen, zomaar lukraak wat dichter bij de duinen. Het resultaat ken je.fitch schreef:
@paul, je zou eens moeten weten hoeveel keer ik op een stuk hout ben afgevlogen of een grote fosforietknol als potentieel toffe Meg.
Mvg,
Paul
If it doesn't kill you, it makes you
@paul: verdwaalpaal : als je het strand opkomt waar al eerder die putten gegraven zijn her en der (net in de bocht gaat een trapje omhoog de dijk op - als bij dat plannetje hoger).. kom je recht voor je maar 1 verdwaalpaal tegen, waren een put of drie gemaakt iets geleden blijkbaar.. tussen de verdwaalpaal en de houten palen - denk dat daar putten waren van webmaster en olifant? of waren het de uwe paul?
ah vele mooie dingen in \'t leven kom je toevallig tegen
net als de zon!
@frank: niet slecht hoor! echt wel tof dat uw dochtertje mee werkt
[Bewerkt door fitch op 11-11-2005 om 13:33 NL]
ah vele mooie dingen in \'t leven kom je toevallig tegen

@frank: niet slecht hoor! echt wel tof dat uw dochtertje mee werkt

[Bewerkt door fitch op 11-11-2005 om 13:33 NL]
do faillures
do faillures