Antw: Avatar Politie
Tja, die avatar van mij is een foto die ik in 2006 heb gemaakt in Australië. Naast fossielen verzamel ik ook mineralen. "Beide" hobbies kunnen samenkomen in het mooiste mineraal dat er bestaat: Opaal (vandaar ook mijn gebruikersnaam).
Grt
Rolf
Grt
Rolf
't geet zo als 't geet!
Antw: Antw: Antw: Avatar Politie
zou je jezelf eens kunnen aanduiden? Ik zou graag eens willen weten hoe forumleden er in het echt uitziengigi schreef:En ik samen met Elbert en Wim op de achtergrond....waren inderdaad mooie tijden!haaiku04 schreef:
Hierbij nog een foto uit die mooie tijd.
Dees op de voorgrond.
groet Kees

groetjes
Aaron
Nullus finis longius si quod facis delectaris
Antw: Antw: Antw: Antw: Avatar Politie
Wim staat achteraan met de pet op, daarnaast Elbert in het witte t-shirt en daarnaast Gio (gigi).Adron schreef:zou je jezelf eens kunnen aanduiden? Ik zou graag eens willen weten hoe forumleden er in het echt uitziengigi schreef:En ik samen met Elbert en Wim op de achtergrond....waren inderdaad mooie tijden!haaiku04 schreef:
Hierbij nog een foto uit die mooie tijd.
Dees op de voorgrond.
groet Kees
groetjes
Aaron
sorry Gio, ik zag pas in 2de instantie dat de vraag aan jou was gesteld
Groet Kees
[Bewerkt door haaiku04 op 18-01-2013 om 20:20 NL]
fossiel:
bedolven leven
kado verpakt in matrix
feest voor de vinder
(haiku KR)
bedolven leven
kado verpakt in matrix
feest voor de vinder
(haiku KR)
@ Hogst; dank je....ook ik heb Elbert al een hele tijd niet meer gezien!
@Kees; geen probleem, ik ben idd degene met de short aan.
De Hexanchus vanop m'n avatar is trouwens daar gevonden, door het afgraven zat je zo op de goede laag....mooie tandjes zijn daar gevonden!
Groeten,
Gio
@Kees; geen probleem, ik ben idd degene met de short aan.
De Hexanchus vanop m'n avatar is trouwens daar gevonden, door het afgraven zat je zo op de goede laag....mooie tandjes zijn daar gevonden!
Groeten,
Gio
Minilodon
Als ik niet meewerk,krijg ik dan in het allerslechtste geval strafkamp Siberie,de gehele Sahara uitzeven met 2 mm gaas tot 2 meter diep,of in het ergste geval,doodstraf? 
Ik heb ergens nog een bewijs van goed gedrag liggen, helpt dat als ik me beroep op ''verschoningsrecht''?
ja wat nu,ik ben geen landverrader,ook geen meeloper,maar om zomaar mijn ziel en zaligheid te vertellen, ja.......wat nu?
Ik waag het erop,
Ik heb altijd veel gereisd, Korea,Alaska,Thailand enz, voel me een wereldburger,een Pangeaman dus ,
Nou maar hopen dat ik niet opval
gr

Ik heb ergens nog een bewijs van goed gedrag liggen, helpt dat als ik me beroep op ''verschoningsrecht''?

ja wat nu,ik ben geen landverrader,ook geen meeloper,maar om zomaar mijn ziel en zaligheid te vertellen, ja.......wat nu?
Ik waag het erop,
Ik heb altijd veel gereisd, Korea,Alaska,Thailand enz, voel me een wereldburger,een Pangeaman dus ,
Nou maar hopen dat ik niet opval

gr
Pangeaman - Niemand is slim genoeg om
zijn eigen domheid te bevatten.
zijn eigen domheid te bevatten.
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: Antw: Antw: Avatar Politie
hieronymus schreef:De topicstarter wil maar op een ludieke manier nagaan waarom mensen een bepaalde avatar hebben en -zo blijkt- soms zit daar inderdaad een leuk verhaal achter.scherven schreef:
hallo, hebben jullie niet wat anders te doen dan te leuteren over Avatars. het lijkt wel of we in Rusland zijn. Of is die Politu of zo een gefrustreerde zuidelijke agent?
gr.Ben
Waar maakt u zich nu druk om? Dit is toch leuk om wat sfeer op't forum te brengen. 't Moet niet altijd even serieus zijn.
volledig mee eens, het zijn die leuke verhalen achter de mensen die best grappig zijn
groetjes
Jeremy