Artefact HvH?
Artefact HvH?

Hallo deze artefact(?) heb ik vandaag in HvH gevonden. Zou dit een artefact kunnen zijn? Sorry voor de slechte foto ik probeer morgen een betere foto te maken met daglicht.
Bedankt
Rick
[Bewerkt door Rick99 op 27-01-2013 om 18:28 NL]
Re: Artefact HvH?
hallo Rick,
als je morgen betere foto's neemt, neem dan ook eens een paar foto's van de zij en achterkant
groetjes Aaron
als je morgen betere foto's neemt, neem dan ook eens een paar foto's van de zij en achterkant
groetjes Aaron
Nullus finis longius si quod facis delectaris
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Rick,ik denk stuk fosforiet,zoniet ligt het in Cadzand vol met Artefacts.GR
strandjutters
Rick,
Dit is zeker GEEN artefact.
Helaas maar blijf goed kijken want je kan ze in HvH en ook MV echt vinden
Peter
Helaas maar blijf goed kijken want je kan ze in HvH en ook MV echt vinden
Peter
donckey
Re: Re: Artefact HvH?
waarom niet? Dit kan volgens mij evengoed een kling zijn? Voor zekerheid heb ik al meer foto's gevraagddonckey schreef:
groetjes
Aaron
Re: Re: Re: Artefact HvH?
Gewoon omdat het geen artefact is!Adron schreef:waarom niet? Dit kan volgens mij evengoed een kling zijn? Voor zekerheid heb ik al meer foto's gevraagddonckey schreef:
groetjes
Aaron
Kijk ook eens naar de antwoorden van je eigen topic "klingen".
Jij weet toch aardig wat van haaientanden. Waarom niet? Is in dit geval,uitleg vragen waarom een zeeegel geen haaietand is.
Ik zou graag van je weten waarom jij denkt, op basis waarvan, dit wel een artefact kan zijn ( kling).
Peter
[Bewerkt door donckey op 28-01-2013 om 16:25 NL]
donckey
Re: Re: Artefact HvH?
Hoi Rick,Rick99 schreef:
Bedankt, maar zijn er voor de zekerheid nog foto's nodig?
Gr. Rick
betere foto's kunnen zeker geen kwaad! Naar mijn mening kan op basis van deze foto niet gesteld worden of het gaat om een artefact of ecofact. Ook het materiaal kan op basis van deze foto niet met zekerheid bepaald worden.
Probeer er bij het fotograferen goed voor te zorgen dat alle zijden van het object scherp en duidelijk in beeld en goed belicht zijn. Dan zal er hopelijk ook meer duidelijkheid zijn over de aard van het materiaal.
Groeten,
Suus
goed kijken is hééééééél belangrijk
Ik ga het morgen proberen Suus. Dan heb ik daglicht. De foto was s 'avonds genomen, dus lukte het niet goed.
Gr. Rick
Gr. Rick
Re: Re: Re: Re: Artefact HvH?
hallo Peter,donckey schreef:Gewoon omdat het geen artefact is!Adron schreef:waarom niet? Dit kan volgens mij evengoed een kling zijn? Voor zekerheid heb ik al meer foto's gevraagddonckey schreef:
groetjes
Aaron
Kijk ook eens naar de antwoorden van je eigen topic "klingen".
Jij weet toch aardig wat van haaientanden. Waarom niet? Is in dit geval,uitleg vragen waarom een zeeegel geen haaietand is.
Ik zou graag van je weten waarom jij denkt, op basis waarvan, dit wel een artefact kan zijn ( kling).
Peter
[Bewerkt door donckey op 28-01-2013 om 16:25 NL]
volgens mij heb ik nooit gezegd dat het en artefact is, niet?
Ik vind gewoon dat je er nogal snel van uit gaat dat het gene is. Voor zekerheid zijn duidelijke foto s nodig van alle aanzichten. Hoewel ik ook niet denk dat het een is, vraag ik toch maar extra foto s. Je weet nooit
groetjes Aaron