prutskes intrigeren mij.
prutskes intrigeren mij.

Deze is een hele mooie, iets minder dan één mm huidplaatje van een haai, welke? mogen jullie mij vertellen.
Theo
Antw: prutskes intrigeren mij.
Die het "kleine" niet eert, is het grote niet weerd!
Prachtig vondstje, en prachtige foto.
Welke haai? Helaas ik heb al moeite om een gemiddelde haaietand te determineren.
Peter
Prachtig vondstje, en prachtige foto.
Welke haai? Helaas ik heb al moeite om een gemiddelde haaietand te determineren.
Peter
donckey
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Theo,ik denk Squalus smithi.(Doornhaai)GR
[Bewerkt door strandjutters op 28-01-2013 om 13:49 NL]
[Bewerkt door strandjutters op 28-01-2013 om 13:49 NL]
strandjutters
k' Weet niet welke haai, maar een haai heeft van die huisplaatjes die telkens verlopen naar een iets andere vorm
Theo
kan je helaas niet helpen maar google eens op haaietanden misschien vindt je daar mwel de juiste determinatie
Keep looking evry time
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Dominiek,Theo heeft één van de mooiste collectie's haaientanden van Belgie.Hij moet zeker niet Googlen om een tandje te zien.BTW het gaat hier om een huidtandje of stekel,is toch wat anders dan een haaientand.GR
strandjutters
Antw: Antw: prutskes intrigeren mij.
mijn collectie is niet zo groot, ik heb hooguit in een handvol plaatsen verzameld.strandjutters schreef:
Hallo Dominiek,Theo heeft één van de mooiste collectie's haaientanden van Belgie.Hij moet zeker niet Googlen om een tandje te zien.BTW het gaat hier om een huidtandje of stekel,is toch wat anders dan een haaientand.GR
Ik heb echter telkens alles, heel de laag mee naar huis genomen ,gespoeld tot op minstens 1/2 mm en dan grondig uitgezocht. daardoor lijkt mijn verzameling enorm.
Na bijna 20 jaar mag ik niet klagen,maar zo enorm kan je mijn verzameling niet noemen.
Theo
Antw: Antw: Antw: Antw: prutskes intrigeren mij.
Ik heb vanavond nog een huidplaatje op foto gezet zal hem eens plaatsenstijnboy9 schreef:ja maar ik kan me wel voorstellen dat je uit je Egem gruis al tienduizenden prutskes hebt gehaald, en ook al nemen ze niet veel plaats in, het blijven toch duizenden tandjes.. chapeau!Theo schreef:mijn collectie is niet zo groot, ik heb hooguit in een handvol plaatsen verzameld.strandjutters schreef:
Ik heb echter telkens alles, heel de laag mee naar huis genomen ,gespoeld tot op minstens 1/2 mm en dan grondig uitgezocht. daardoor lijkt mijn verzameling enorm.
Na bijna 20 jaar mag ik niet klagen,maar zo enorm kan je mijn verzameling niet noemen.
Theo