OPROEP: Vleermuis van het Nederlandse strand
OPROEP: Vleermuis van het Nederlandse strand
Beste iedereen,
Puur uit intresse ben op zoek naar vleermuisfossielen van het Nederlandse strand (femur, kies, kaakje, etc.) . Ik zou deze graag eens willen bekijken en eventueel proberen te determineren. Uiteraard blijven de fossielen uw eigendom en blijven in uw collectie. Mocht u denken dat u een potentieel vleermuisfossiel hebt, probeer er dan een goede foto van te nemen en stuur mij deze op naar het volgende e-mailadres: Tim.Rietbergen(at)naturalis.nl . Ik zal dan zo spoedig mogelijk antwoorden of het desbetreffende fossiel ook inderdaad vleermuis is en of het interessant is voor mijn onderzoek.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Tim Benjamin
Puur uit intresse ben op zoek naar vleermuisfossielen van het Nederlandse strand (femur, kies, kaakje, etc.) . Ik zou deze graag eens willen bekijken en eventueel proberen te determineren. Uiteraard blijven de fossielen uw eigendom en blijven in uw collectie. Mocht u denken dat u een potentieel vleermuisfossiel hebt, probeer er dan een goede foto van te nemen en stuur mij deze op naar het volgende e-mailadres: Tim.Rietbergen(at)naturalis.nl . Ik zal dan zo spoedig mogelijk antwoorden of het desbetreffende fossiel ook inderdaad vleermuis is en of het interessant is voor mijn onderzoek.
Alvast bedankt!
Tim Benjamin
Nur indem man sich über das Bekannte
völlig verständigt hat, kann man
miteinander zum Unbekannten
fortschreiten.
fortschreiten.
Antw: OPROEP: Vleermuis van het Nederlandse strand
helaas heb [volgens mij ] geen vleermuis fossiel vind ik er een dan zeg ik 't
[Bewerkt door dominiek op 30-01-2013 om 13:41 NL]
[Bewerkt door dominiek op 30-01-2013 om 13:41 NL]
Keep looking evry time
Ik had een 5 kilo uit en grot waar echt allis inzat muizen,hagedis,lemming, vleermuis, echt alles, heb het mee naar Naturalis genomen(Lars en Muisje) genomen, misschien met een vraagje en een bezoekje aan Naturalis zou er wel wat kunnen
Theo
Bedankt voor de reacties!
@Theo, ik ben echt op zoek naar vleermuisfossielen van het Nederlandse strand en niet naar de fossielen uit grotten. Maar ik zal morgen even langslopen bij Lars (en/of Francien). Ik ben benieuwd of het materiaal al verder is uitgezocht...
Tim
@Theo, ik ben echt op zoek naar vleermuisfossielen van het Nederlandse strand en niet naar de fossielen uit grotten. Maar ik zal morgen even langslopen bij Lars (en/of Francien). Ik ben benieuwd of het materiaal al verder is uitgezocht...
Tim
Nur indem man sich über das Bekannte
fortschreiten.
fortschreiten.
Hey Tim,
Als ik in mijn bakjes met bijvondsten van het muizenkiezenzoeken op HvH/MV2 iets 'vleermuisachtigs' tegenkom, dan krijg je een mailtje. Denk overigens niet dat ik iets heb, maar je weet maar nooit.
Groeten,
Bram
Als ik in mijn bakjes met bijvondsten van het muizenkiezenzoeken op HvH/MV2 iets 'vleermuisachtigs' tegenkom, dan krijg je een mailtje. Denk overigens niet dat ik iets heb, maar je weet maar nooit.
Groeten,
Bram
- sjaak
- Has thanked: 370 times
- Been thanked: 362 times
- Contacteer:
Als ik zou weten hoe het herkenen, ben je de eerste die het hoort 

Groet,
Niels
Niels