Oceans of Kansas
Antw: Antw: Oceans of Kansas
dat kan wel zo zijn bij meerdere boeken bijelkaar, maar Mike stuurt ieder zijn boek apart,zit in de prijs.kees schreef:
hallo allemaal
even over die douane rechten,vorige maand kocht ik een meg uit amerika waar ik geen douane rechten (invoerrechten)over heb hoeven betalen .2 weken geleden kocht ik er 6 bij dezelfde handelaar en moest ik 48 eurie douanerechten betalen aan de postbode .Wat ik hiermee wil zeggen is als je meerdere van dezelfde items invoert(10 dezelfde boeken)Je gewoon als handelaar wordt gezien en waarschijnlijk nog een kleine verrasing achteraf krijgt !
Gr. sharky
Antw: Oceans of Kansas
Als het niet veel uitmaakt kunnen ze beter rechtstreeks los verstuurd worden. Dat verminderd de kans dat we invoerrechten moeten betalen.
Betaling kan inderdaad wel beter centraal.
[Bewerkt door webmaster op 17-11-2005 om 23:13 NL]
Betaling kan inderdaad wel beter centraal.
[Bewerkt door webmaster op 17-11-2005 om 23:13 NL]
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
Hallo.
ik heb al wat e.mail\'s gekregen ,maar nog niet allemaal.
graag met volledig adres voor toezending.
Ik ben pas op jullie forum dus jullie kunnen beter iemand als financieel tussenpersoon aanwijzen.
wij kunnen dan het bedrag aan hem overmaken en hij betaald per creditkaart aan Mike Everhart
Gr. sharky
ik heb al wat e.mail\'s gekregen ,maar nog niet allemaal.
graag met volledig adres voor toezending.
Ik ben pas op jullie forum dus jullie kunnen beter iemand als financieel tussenpersoon aanwijzen.
wij kunnen dan het bedrag aan hem overmaken en hij betaald per creditkaart aan Mike Everhart
Gr. sharky
Lijkt mij een goed idee Sharky, mijn gegevens zitten in je inbox. Naar wie mag ik het geld overmaken, niet allemaal tegelijk graag.
Gegroet,
ErikB
Gegroet,
ErikB
- Supergraver
Het lijkt er op of niemand garant wil gaan staan voor het geld. Klopt dit?
Zelf heb ik enkele weken geleden al een keer garant gestaan voor het geld van de 10 kg haaientanden. Daarom vind ik dat het nu maar iemand anders moet zijn van dit forum. Als niemand het wil, Sharky mag ik dan het mail adres van Mike, ik bestel zelf dan wel een boek.
Zelf heb ik enkele weken geleden al een keer garant gestaan voor het geld van de 10 kg haaientanden. Daarom vind ik dat het nu maar iemand anders moet zijn van dit forum. Als niemand het wil, Sharky mag ik dan het mail adres van Mike, ik bestel zelf dan wel een boek.
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
Mag ik vragen waarom er niemand meer reageert op mijn vorige bericht. Vorige week was dit nog een \"hot\" item. Boeken werden besteld en er was een hele discussie over waar te kopen. Meerdere personen gaven aan het boek via Sharky te kopen. Alleen van Sharky horen we niets meer en niemand wil blijkbaar garant staan voor het geld. Ik wil nog steeds graag het boek hebben.
HOE NU VERDER!!
HOE NU VERDER!!
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times
Mijns inziens is het woord nu aan Sharky.
Voor zover ik weet was en is hij tot nader bericht het centrale verzamelpunt van emails van alle geinteresseerden.
@ Sharky:
- hoeveel gegadigden zijn er nu?
- wat heb je met Mike afgesproken, logistiek en financieel?
Mvg,
Paul
Voor zover ik weet was en is hij tot nader bericht het centrale verzamelpunt van emails van alle geinteresseerden.
@ Sharky:
- hoeveel gegadigden zijn er nu?
- wat heb je met Mike afgesproken, logistiek en financieel?
Mvg,
Paul
If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser
stronger.........and wiser
Ik wil wel garant staan voor de centen, maar dan gaat het wel over een schijf extra. Maakt mij niet uit, maar maakt het wat lastiger. Het lijkt mij op dit moment inderdaad handig een reactie van Sharky af te wachten.
Gegroet,
ErikB
Gegroet,
ErikB