contact
Antw: contact
leuk om te horen dat jullie goed gevonden hebben! Jammer dat ik niet mee kon, zal voor een andere keer zijn! 
groetjes
Aaron

groetjes
Aaron
Nullus finis longius si quod facis delectaris
Het was inderdaad erg gezellig. Ikzelf heb ook erg goede vondsten gedaan: een stukje molaar van een mammoet, een paardenkies en een groot stuk mammoet opperarm/dijbeen ( foto's komen nog). Het uitje is zeker voor herhaling vatbaar.
Grtz mendel
Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden
Mooie haaientand Bram! Kun je er betere foto's van maken? En om welke soort gaat het hier?
Gr. Rick
Gr. Rick
- Spongebob
- Has thanked: 418 times
- Been thanked: 637 times
LOLsuzy q schreef:
Goed gezelschap, We houden nog wel even contact voor een nieuwe date.
Die aansteker was trouwens van mij. Wat moet Bram nou met een roze aansteker![]()
Ja Bram, leg eens uit.
Wat mot je met de aansteker van Suzanne?

Time fades away (Neil Young)
Antw: Antw: contact
mss is het beter dat wij dat niet wetenSpongebob schreef:LOLsuzy q schreef:
Goed gezelschap, We houden nog wel even contact voor een nieuwe date.
Die aansteker was trouwens van mij. Wat moet Bram nou met een roze aansteker![]()
Ja Bram, leg eens uit.
Wat mot je met de aansteker van Suzanne?

[Bewerkt door Adron op 18-02-2013 om 17:21 NL]
Ik vond het ook heel gezellig veel geleerd van Bram en suzan heb ook mooie vondsten gedaan waaronder een stuk rib van een jonge mammoet en een paar stukjes bot [niet determineerbaar] en een een stuk of vijftien mooie schelpen[wel fossien natuurlijk] waar ik grootendeels de naam niet van weet [foto's volgen] heel goed voor herhaling vatbaar.
GR. Dominiek
GR. Dominiek
Keep looking evry time

Hoi allemaal hier nog wat foto's van de dag en mijn vondsten,
Foto 1 t/m 3: wat sfeerfoto's van de dag zelf.
Foto 4 en 5: een stuk molaar van een mammoet.
Foto 6 en 7: een paardenkies (M3 waarschijnlijk bovenkaak).
Foto 8: stuk dij/opperarmbeen van een mammoet.
Grtz mendel
leuke sfeerfoto's en vondsten!
wie is wie op de foto's?
groetjes
Aaron
wie is wie op de foto's?

groetjes
Aaron
Antw: Antw: contact
Op foto 1 staaf Bram helemaal rechts daarnaast staat Suzanne, daarnaast staan mijn ouders en helemaal links staar Nikola.Adron schreef:
leuke sfeerfoto's en vondsten!
wie is wie op de foto's?
groetjes
Aaron
Op foto 2 staat naast Nikola luka, naast luka staat de vader van Nikola en de vader van luka.
Op foto 3 ben ik helemaal rechts ,met de oranje broek, te zien .
Grtz mendel
@ Mendel,
ik denk dat je stukje mammoetkies een zogenaamde spuugkies is. Bram vertelde daarover dat het het laatste stukje is van een mammoetkies voor de kies uitvalt en uitgespuugd of doorgeslikt en uitgepoept wordt. Achterin de kaak wordt dan een nieuwe kies gemaakt, en de bouwmaterialen hiervoor komen ook uit de oude spuugkies. Een soort biologische interne recycling dus als ik het goed begrepen heb.
Mooie vondst!
Groetjes,
Suzanne
ik denk dat je stukje mammoetkies een zogenaamde spuugkies is. Bram vertelde daarover dat het het laatste stukje is van een mammoetkies voor de kies uitvalt en uitgespuugd of doorgeslikt en uitgepoept wordt. Achterin de kaak wordt dan een nieuwe kies gemaakt, en de bouwmaterialen hiervoor komen ook uit de oude spuugkies. Een soort biologische interne recycling dus als ik het goed begrepen heb.
Mooie vondst!
Groetjes,
Suzanne
goed kijken is hééééééél belangrijk