Cadzand : Muizekiezen .
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: Cadzand : Muizekiezen .
Hallo Francien,waarschijnlijk wel,maar ik zeef met 2 mm,ze vallen er waarschijnlijk door.GR
strandjutters
- strandjutters

Hallo iedereen,het is wat mager in de vondsten van muizetanden,maar k'heb er toch weer een paar gevonden,ik maak wat foto's.
Deze had ik vanavond.GR
strandjutters
- strandjutters

Hallo iedereen,hier nog ééntje en de laatste foto 3 snijtandjes,waarschijnlijk 2 maal Bosmuis en 1 woelrat.GR
strandjutters
- SantanaFormatie
- Been thanked: 1 time
Antw: Antw: Cadzand : Muizekiezen .
Hoi Pascal,strandjutters schreef:
Hallo iedereen,het is wat mager in de vondsten van muizetanden,maar k'heb er toch weer een paar gevonden,ik maak wat foto's.
Deze had ik vanavond.GR
Dit is denk ik een M3 (bovenkaak).
Hier durf ik verder niet op in te gaan, het blijven lastige tandjes die M3's.
Gr,
Sander
Keep searching because everything is never as it seems.
- strandjutters

Hallo iedereen,k'zit weer wat in het goede gruis denk ik,daarnet dit tandje bijgevonden.GR
strandjutters
Bingo!! Pascal,
dit is Microtus gregalis, de smalschedelige woelmuis. Je vindt hem tegenwoordig in de toendrazone van Siberie en in de steppezone van Siberie. In de tussenliggende taigazone komt hij niet voor. Heel zeldzaam! Ik heb er nog maar 1x eerder eentje fossiel van Nieuwvliet/Zwarte Polder gezien.
dit is Microtus gregalis, de smalschedelige woelmuis. Je vindt hem tegenwoordig in de toendrazone van Siberie en in de steppezone van Siberie. In de tussenliggende taigazone komt hij niet voor. Heel zeldzaam! Ik heb er nog maar 1x eerder eentje fossiel van Nieuwvliet/Zwarte Polder gezien.
groeten van Muisje
hoi Pascal, lijkt het voorste deel van een Microtus oeconomus m1strandjutters schreef:
Deze had ik vanavond.GR
groeten van Muisje
Antw: Antw: Antw: Cadzand : Muizekiezen .
Het is een M1 en hij lijkt mij van MicrotusSantanaFormatie schreef:Hoi Pascal,strandjutters schreef:
Deze had ik vanavond.GR
Dit is denk ik een M3 (bovenkaak).
Hier durf ik verder niet op in te gaan, het blijven lastige tandjes die M3's.
Gr,
Sander
groeten van Muisje
Hoi Pascal, hier durf k niet op te reageren, ik kan de doorsnede niet beoordelen.strandjutters schreef:
Hallo iedereen,hier nog ééntje en de laatste foto 3 snijtandjes,waarschijnlijk 2 maal Bosmuis en 1 woelrat.GR
groeten van Muisje
- strandjutters
Hallo,leuke reactie's,was er net nog ééntje aan het plaatsen.GR
strandjutters