Wat schelpjes ?
Antw: Wat schelpjes ?
Van de ZM ken ik in totaal anderhalf exemplaar. Van de MV2 een halve. Van HvH nog niet gezien. Ouderdom weet ik niet, maar een halve van de ZM doet sterk aan Eem denken.
Groeten,
Bram
Groeten,
Bram
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Bram, niet zo vaak voorkomen begrijp ik,nu wat Eemien betreft,dit zou wel kunnen want ik denk ook recente te hebben van Knokke.Maar zijn de Eemien ook totaal donker als je ze voor een spot houdt,niet lichtdoorlatend.En sinds waneer is deze soort bekend in tijdperk.GR Pascal
strandjutters
Dag allemaal,
ik ben de Digitaria nog niet tegen gekomen op de ZM (ondanks gericht zoeken want fraaie schelp).
Wel er een (sub)recente Lucinella divaricata (Dubbeltjesschelp)geraapt. Pascal, lijkt dat op die andere vorm die je vindt?
Ik heb mogelijk een uitbreiding van de anderhalve wrattige Venusschelp bekend bij Bram. Moet de schelp eerst eens goed schoonmaken en met vergroting bekijken op "versleten" wratjes.
Groeten,
Suzanne
ik ben de Digitaria nog niet tegen gekomen op de ZM (ondanks gericht zoeken want fraaie schelp).
Wel er een (sub)recente Lucinella divaricata (Dubbeltjesschelp)geraapt. Pascal, lijkt dat op die andere vorm die je vindt?
Ik heb mogelijk een uitbreiding van de anderhalve wrattige Venusschelp bekend bij Bram. Moet de schelp eerst eens goed schoonmaken en met vergroting bekijken op "versleten" wratjes.
Groeten,
Suzanne
goed kijken is hééééééél belangrijk