Caveman troubles
- sjaak
- Berichten: 7202
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 17:11
- Has thanked: 432 times
- Been thanked: 443 times
- Contacteer:
Caveman troubles

Ik vond deze op internet en te mooi om voorbij te laten gaan.
En dan denken wij dat we het moeilijk hebben...
Als mensen nog meer van die oude platen hebben, zie ik die graag,
Groet,
Niels
Niels