nu er toch gekeken wordt naar gehoorbeentjes.
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: nu er toch gekeken wordt naar gehoorbeentjes.
Nee, dat zou al te gek zijn.stiek schreef:
alle foto's die ik hier op fossielnet zet zijn van fossielen uit eigen kolektie.
het kan toch niet zo zijn dat ik van te voren mij af moet vragen of er mogelijk een paper of publikatie over geschreven wordt.
Dat is inderdaad mijn punt, er zit een heel grote 'als' in die zin. Het gaat hier om een mogelijke mail met onbekende inhoud die mogelijk door een onbekende wetenschapper naar iemand is gestuurd.Maar als ze vanuit de wetenschap zo met mensen omgaan, (als dit inderdaad zo gegaan is)
En dan vraag ik me af welke meerwaarde het biedt voor de andere forumleden om het hierover nog te hebben? En zelfs als (als! ) een 'wetenschapper' een vervelende mail rondstuurt, moet je toch voorzichtig zijn hieruit conclusies te trekken over samenwerking met wetenschappers in het algemeen, niet?
Ik ken verhalen genoeg -ook uit eigen ervaring- van erg prettige samenwerkingen met wetenschappers hoor.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: nu er toch gekeken wordt naar gehoorbeentjes.
Ik zal je de mails die ik van de mede verzamelaar via facebook heb gekregen over dit onderwerp wel eens toesturen.Frederik schreef:Nee, dat zou al te gek zijn.stiek schreef:
alle foto's die ik hier op fossielnet zet zijn van fossielen uit eigen kolektie.
het kan toch niet zo zijn dat ik van te voren mij af moet vragen of er mogelijk een paper of publikatie over geschreven wordt.
Hallo Frederik,
Dan weerhoud het mij dus niet om b.v alles uit mijn kolektie hier op foto op fossielnet te zetten.Dat is inderdaad mijn punt, er zit een heel grote 'als' in die zin. Het gaat hier om een mogelijke mail met onbekende inhoud die mogelijk door een onbekende wetenschapper naar iemand is gestuurd.Maar als ze vanuit de wetenschap zo met mensen omgaan, (als dit inderdaad zo gegaan is)
En dan vraag ik me af welke meerwaarde het biedt voor de andere forumleden om het hierover nog te hebben? En zelfs als (als! ) een 'wetenschapper' een vervelende mail rondstuurt, moet je toch voorzichtig zijn hieruit conclusies te trekken over samenwerking met wetenschappers in het algemeen, niet?
Ik ken verhalen genoeg -ook uit eigen ervaring- van erg prettige samenwerkingen met wetenschappers hoor.![]()
Dan weet je waar ik van beticht wordt, en dan zal je ook wel begrijpen dat ik dit niet over mijn kant kan laten gaan.
Voor alle duidelijkheid, ik zet ze niet op fossielnet, want daar hebben de andere forumleden inderdaad niets aan.
Groeten Hans
Hans
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: nu er toch gekeken wordt naar gehoorbeentjes.
Dag Hans,
Met alle sympathie voor een situatie die voor jou misschien erg vervelend is, maar ik word liever niet betrokken in het conflict van anderen.
Als er een element is dat van rechtstreeks belang is voor fossiel.net of het beheer van fossiel.net, stel ik voor dat je me een e-mail stuurt. In alle andere gevallen hoeft dat voor mij niet.
Ik stel voor dat we er alvast hier over stoppen. Terug on-topic zoals dat heet.
Met alle sympathie voor een situatie die voor jou misschien erg vervelend is, maar ik word liever niet betrokken in het conflict van anderen.
Als er een element is dat van rechtstreeks belang is voor fossiel.net of het beheer van fossiel.net, stel ik voor dat je me een e-mail stuurt. In alle andere gevallen hoeft dat voor mij niet.
Ik stel voor dat we er alvast hier over stoppen. Terug on-topic zoals dat heet.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)