GW havengebied Antwerpen
GW havengebied Antwerpen
Diversiteit; pfff in het Mio-Plioceen van Antwerpen kan je al zo'n 45 soorten haaientanden vinden....van diversiteit gesproken

Dit mooie exemplaar vorige week mogen oprapen tijdens een wandeling waar vooral de Zanden van Oorderen waren vertegenwoordigd.
Groeten,
Gio
Minilodon
Antw: GW havengebied Antwerpen
Prachtig maar 45 soorten en ik moet mijn eerste haaietand nog vinden 
GR. Dominiek
[Bewerkt door dominiek op 09-03-2013 om 09:22 NL]

GR. Dominiek
[Bewerkt door dominiek op 09-03-2013 om 09:22 NL]
Keep looking evry time
Hoi Dominiek,
En dan heb je nog eens de verschillende posities die bij sommige soorten enorm kunnen verschillen zowel boven- als onderkaaks.....
Daar zijn de Hechanchidae een mooi voorbeeld van!
Groeten,
Gio
En dan heb je nog eens de verschillende posities die bij sommige soorten enorm kunnen verschillen zowel boven- als onderkaaks.....
Groeten,
Gio
Minilodon
Mooie tandje!gigi schreef:
Diversiteit; pfff in het Mio-Plioceen van Antwerpen kan je al zo'n 45 soorten haaientanden vinden....van diversiteit gesproken
Dit mooie exemplaar vorige week mogen oprapen tijdens een wandeling waar vooral de Zanden van Oorderen waren vertegenwoordigd.
Groeten,
Gio
Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden
Antw: Antw: GW havengebied Antwerpen
Zoveel en ik heb er zelf nog nul gevonden.gigi schreef:
Hoi Dominiek,
Groeten,
Gio
GR. Dominiek
Keep looking evry time
Gio,
Diversiteit, pffff.
Zeg Gio, jij haalt toch niet je neus op voor forumleden die iets verder kijken dan alleen haaientanden?
.
Peter
Mooi GW'tje overigens
Diversiteit, pffff.
Zeg Gio, jij haalt toch niet je neus op voor forumleden die iets verder kijken dan alleen haaientanden?

Peter
Mooi GW'tje overigens

donckey
Hoi Peter,
Mijn interesse gaat vooral uit naar haaientanden/zeezoogdieren maar hier op het forum lees ik met alle plezier ook de topics die niks met tandjes te maken hebben......gaat het nu over sponzen, preppen van trilo's,enz... ik lees/volg ze allemaal.
Groeten,
Gio
Mijn interesse gaat vooral uit naar haaientanden/zeezoogdieren maar hier op het forum lees ik met alle plezier ook de topics die niks met tandjes te maken hebben......gaat het nu over sponzen, preppen van trilo's,enz... ik lees/volg ze allemaal.
Groeten,
Gio
Minilodon
Hoi Gio,
moooie GW!; dat zal vrind Carchadorias niet leuk vinden...
groeten, Bert
groeten, Bert
Elbert
Antw: Antw: GW havengebied Antwerpen
Lol, onze vriend heeft er ook een aantal van liggen dus dat zal wel meevallen!Elbert schreef:
Hoi Gio,
groeten, Bert
Minilodon