met scherp schieten
met scherp schieten

jongens en dames natuurlijk ook
Ik ga drie foto\'s geven,elke foto is een beetje scherper in de diepte bestaat er een mogelijkheid om één scherpe foto te houden.
Maw kan ik met deze drie foto\'s éé helder beeld maken????
Theo
Antw: met scherp schieten

derde
Jullie weten als het mogelijk uis graag in NORMALE mensentaal.
dank bij voorbaat
Theo
Sorry maar zie hier zelf niet veel verschil \'op volledig scherm wel) ga een ander voorbeeld maken,ééntje waar het verschil groter is en dan even kijken.
Theo

hier zie ik de scherpte perfect hoop dat het op de foto ook te zien is
Theo
Hoi Theo,
er is software te krijgen die voor microscopische doeleinden op verschillende niveau\'s foto\'s maakt en deze later bij elkaar voegt, zodat er een foto onstaat met een grote scherptediepte. (zie: http://www.rvc.nl/nl/microscopy/multifocus.html ). Ik gebruik dat oa. op mijn werk. De software op de aangegeven website is echter zeer prijzig en werkt alleen ook nog eens met bepaalde database software. Of er goedkope alternatieven bestaan, zoals free- of shareware weet ik niet. Daarvoor zou je eens op het net moeten zoeken. Wellicht dat dit je aanknopingspunten geeft.
er is software te krijgen die voor microscopische doeleinden op verschillende niveau\'s foto\'s maakt en deze later bij elkaar voegt, zodat er een foto onstaat met een grote scherptediepte. (zie: http://www.rvc.nl/nl/microscopy/multifocus.html ). Ik gebruik dat oa. op mijn werk. De software op de aangegeven website is echter zeer prijzig en werkt alleen ook nog eens met bepaalde database software. Of er goedkope alternatieven bestaan, zoals free- of shareware weet ik niet. Daarvoor zou je eens op het net moeten zoeken. Wellicht dat dit je aanknopingspunten geeft.
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
Hi Theo,Theo schreef:
1e FOTO
jongens en dames natuurlijk ook
Ik ga drie foto\'s geven,elke foto is een beetje scherper in de diepte bestaat er een mogelijkheid om één scherpe foto te houden.
Maw kan ik met deze drie foto\'s éé helder beeld maken????
Dat gaat vrij simpel, copieër de drie foto\'s in Photoshop, in één bestand, elk in een afzonderlijke layer, daarna gom je de slechte delen per layer weg, later kies je gewoon flatte image en heb je het eindresultaat
Theo,
Ik ben niet vertrouwd met de uitrusting die je gebruikt. Heb je niet de mogelijkheid om voor een veel kleinere diafragmaopening te kiezen (en dus langere belichtingstijd) ? Dat zou het probleem oplossen.
Je zit ook met een rare lichtkleur. Is er geen mogelijkheid in de camera om de witbalans in te stellen ?
Johny
Ik ben niet vertrouwd met de uitrusting die je gebruikt. Heb je niet de mogelijkheid om voor een veel kleinere diafragmaopening te kiezen (en dus langere belichtingstijd) ? Dat zou het probleem oplossen.
Je zit ook met een rare lichtkleur. Is er geen mogelijkheid in de camera om de witbalans in te stellen ?
Johny
(nog) Geen fossielen: recente schelpen van de Europese Atlantische kusten: http://www.nystmania.org/re_cent/re_cent.htm