Iemand tanden of klauwen te koop?
- Ahuijsmans
- Been thanked: 1 time
Antw: Iemand tanden of klauwen te koop?
Ik zou het spannend maken, ik zou op Ebay gewoon zoeken op Carcharodontosaurus..bijvoorbeeld..
http://www.ebay.nl/sch/i.html?_trksid=p ... &_from=R40
en dan maar wat rondkijken, reden dat het spannend is zulke dingen te kopen is dat je nooit weet wat je precies krijgt. Als ik zo op pagina 1 kijk zie ik al verkeerde dingen erop staan... maar wel leuk werk om dat te determineren toch?
Verder zijn er op Ebay ook wel betrouwbare dinotanden verkopers, zelfs hele leuke.
Zo verkopen ze regelmatig matrix met verschillende dino tandjes uit het trias..leuk spul! en zelf uitzoeken wat het is..
Je moet niet gelijk alles willen kopen kant en klaar, boring! zelf zoeken is veel leuker...
http://www.ebay.nl/sch/i.html?_trksid=p ... &_from=R40
en dan maar wat rondkijken, reden dat het spannend is zulke dingen te kopen is dat je nooit weet wat je precies krijgt. Als ik zo op pagina 1 kijk zie ik al verkeerde dingen erop staan... maar wel leuk werk om dat te determineren toch?
Verder zijn er op Ebay ook wel betrouwbare dinotanden verkopers, zelfs hele leuke.
Zo verkopen ze regelmatig matrix met verschillende dino tandjes uit het trias..leuk spul! en zelf uitzoeken wat het is..
Je moet niet gelijk alles willen kopen kant en klaar, boring! zelf zoeken is veel leuker...
Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D
Oke zelf zoeken is interessanter, maar ook een pak moeilijker. En meestal moet ge naar het buitenland voor degelijke fossielen te vinden, want hier in Belgïe ligt er niet veel! Mvg D
Fossil-collector
Toch niet het gene waar ik mij in interesseer! :S
Fossil-collector
Antw: Antw: Iemand tanden of klauwen te koop?
Ik hoor vaak dat je in belgie veel meer kan vinden .Big D schreef:
Oke zelf zoeken is interessanter, maar ook een pak moeilijker. En meestal moet ge naar het buitenland voor degelijke fossielen te vinden, want hier in Belgïe ligt er niet veel! Mvg D
GR. Dominiek
Keep looking evry time
Je moet er geen haast mee hebben,
Iedereen hier zou wel een Tyranosaurus/Velociraptor klauw in bezit hebben.
Hou Marktplaats e.d. in de gaten.
Compsognathus
- Ahuijsmans
- Been thanked: 1 time
In belgie ligt er niet veel? Dan kijk je ook niet erg goed. Als grensbewoner ben ik zeer regelmatig in Belgie te vinden.. Uitdaging, noem mij een tijdperk op en ik zeg je of je dit kunt vinden in belgie, ofwel, er is geen tijdperk dat niet in belgie ligt..Big D schreef:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D
MegalodonCompso schreef:
Je moet er geen haast mee hebben,
Eerder bericht van Compso:
Ik heb er pas een van 14,5 cm op de kop getikt voor 100,-.
En die mist een paar karteltjes en een stukje punt.
Met dat soort tanden moet je geduld hebben
Compso,
Zou graag een foto van die tand van 14.5 cm willen zien!
Zo kunnen ik en anderen een idee krijgen van wat voor kwaliteit (het missen van een paar karteltjes en een stukje punt) je kunt verwachten voor zo'n grote tand voor "maar" 100 euro. Ben echt nieuwsgierig

Peter
[Bewerkt door donckey op 17-03-2013 om 23:09 NL]
donckey
Sorry voor m'n late reactie,
Zou wel even een foto plaatsen
Zou wel even een foto plaatsen

Compsognathus