fossielen maar welke
fossielen maar welke
Ik keek nog eens goed in mijn verzameling en wist van weinig wat het is en ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het determineren alvast bedankt. GR. Dominiek
Keep looking evry time
Antw: fossielen maar welke
Hoi luka,
Weet je misschien waar het vandaan komt?
Dat maakt het makkelijker om het te determineren.
Grtz mendel
Weet je misschien waar het vandaan komt?
Dat maakt het makkelijker om het te determineren.
Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden
Sorry maar dat weet ik niet ik heb ze gekregen daardoor ben ik gaan verzamelen.
GR. Dominiek
GR. Dominiek
Keep looking evry time
Dominiek,
http://www.fossiel.net/id_system/fossil ... 0gregareum voor de laatste,
verder kan ik enkel wat zeggen als, stukje trilobiet, bivalve, ammoniet, koraal.
Duys
http://www.fossiel.net/id_system/fossil ... 0gregareum voor de laatste,
verder kan ik enkel wat zeggen als, stukje trilobiet, bivalve, ammoniet, koraal.
Duys
- hubertus68
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 305 times
Hoi Dominiek,
ik denk dat fotos 1 t/m 4 bijna niet te determineeren zijn. Het zijn blijkbaar afdrukken en steenfernfragmenten van schelpen (bivalven).
Op fotos 5 en 6 zie je een serpulide. Welk soort? Daarvoor zal men echter moeten weten, waar ze vandaan komen.
Dan heb je nog een ammonietje, twee koralen (cyathophyllum??) en een trilobietfragment.
Zou je betere fotos kunnen maken? Sommige details zijn heel belangrijk voor een exacte determinatie.
Als je zelf geen goeie kamera hebt, vraag eens aan een vriend of de buurman, misschien kan iemand helpen...
Oliver
ik denk dat fotos 1 t/m 4 bijna niet te determineeren zijn. Het zijn blijkbaar afdrukken en steenfernfragmenten van schelpen (bivalven).
Op fotos 5 en 6 zie je een serpulide. Welk soort? Daarvoor zal men echter moeten weten, waar ze vandaan komen.
Dan heb je nog een ammonietje, twee koralen (cyathophyllum??) en een trilobietfragment.
Zou je betere fotos kunnen maken? Sommige details zijn heel belangrijk voor een exacte determinatie.
Als je zelf geen goeie kamera hebt, vraag eens aan een vriend of de buurman, misschien kan iemand helpen...
Oliver