schelpje schelpje onder de Bino ben je zo mooi als een dino
Antw: schelpje schelpje onder de Bino ben je zo mooi als een dino
Fijn zo, maar het is niet altijd even gemakkelijk om een wisselstuk uit Rusland te laten overkomen...als die nog te verkrijgen zijn.
Deze van Krantz kost een kleine 420 euro.
In de kataloog 379 euro maar voor Belgie komt daat nog een pak bij.( het verschil in btw)zodat die 416 euro en 90 cent
Nog een binoculair,licht ,een komputer...
Was ik maar duivenmelker geworden was ik in mijn ophokplicht periode....Zat ik nu hele dagen op het forum,tot ...februari.
Theo
In de kataloog 379 euro maar voor Belgie komt daat nog een pak bij.( het verschil in btw)zodat die 416 euro en 90 cent
Nog een binoculair,licht ,een komputer...
Was ik maar duivenmelker geworden was ik in mijn ophokplicht periode....Zat ik nu hele dagen op het forum,tot ...februari.
Theo
Theo

dit staat nu naast mijn komputer(kabel is amper 1,5m )
Drie aankopen van :4jaar terug microskoop, omgerekent 1700 euro,3jaar terug ,licht met driearms glasvezel bijna 800 euro en dan dit BMS ding 416euro+ 90cent.
Van dat geld zou ik een ferme trip kunnen maken en de mooiste fossielen zoeken.Waar was mijn verstand naartoe.
Zal maar denken,kopen is goed voor de economie
Theo
Theo
Goe gerief Theo!! Goede belichting. Heb je nog niet tveel lampen moeten veranderen?
Tot nu toe nog GEEN de lamp gaat enkel aan bij fotografie bij uitzoeken gebruik ik een paar spot\'s.
Seffes zet ik hem op... en ...pats gedaan.
Seffes zet ik hem op... en ...pats gedaan.
Theo