Het is toch erg...
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Antw: Het is toch erg...
Op Internet kom je van alles tegen. Onlangs zag ik op marktplaats nog een segmentje (7mm diameter) van een zeeleliestengel aangeboden voor €3,-. Te gek voor woorden.
Bovendien verkopen ze het ook nog onder de naam 'pijlstaartinktvis'.
Bovendien verkopen ze het ook nog onder de naam 'pijlstaartinktvis'.
Robert Mensink
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Het is toch erg...
Ik heb het er inderdaad niet voor over.Adron schreef:akkoord maar wees nu eerlijk, de tanden in m'n link zijn toch TE overdreven?gverwey schreef:
Wie bepaald de waarde van een fossiel? Beetje vreemd om te zeggen dat het te duur of te goedkoop is. Ieder zn recht om een prijs te kiezen en ieder zn recht het niet te kopen, lijkt me.
Maar het is gewoon wat de gek er voor geeft + vraag en aanbod. Het is moeilijk een goede prijs te bepalen voor een fossiel.
Het strand en de zee, hier bij mij in de buurt, bieden ze gratis aan. Kost je alleen vrije tijd. 
Verder is het met fossielen net als met kunst. Het meeste gaat over de kop, doordat mensen er aan moeten verdienen en de gek het er voor geeft.
Maakt mij verder niet uit, zolang iedereen maar gelukkig is en het fossiel echt!
Verder is het met fossielen net als met kunst. Het meeste gaat over de kop, doordat mensen er aan moeten verdienen en de gek het er voor geeft.
Maakt mij verder niet uit, zolang iedereen maar gelukkig is en het fossiel echt!
maarten76
Als je je ogen open houdt, een beetje kijkt
en er oog voor hebt
dan vind je altijd wel wat. Iets moois of
ergens van, dat maakt
niet uit. http://brilmans.tumblr.com/
Als je je ogen open houdt, een beetje kijkt
en er oog voor hebt
dan vind je altijd wel wat. Iets moois of
ergens van, dat maakt
niet uit. http://brilmans.tumblr.com/
Adron,
Erger je niet aan absurde aanbiedingen en/of vraagprijzen maar concentreer je op echt goede aanbiedingen die ook langskomen.
Voor mij is de emotionele waarde van het zelf vinden van een mooi stuk niet in geld uit te drukken. Dat geldt ook voor de herinnering van het zelf vinden.
Maar ook het "op de kop tikken" van een super fossiel voor een zacht prijsje kan mij echt blij maken.
En Crabs heeft gelijk, Reizen, materiaal en tijd kosten ook geld.
Peter
[Bewerkt door donckey op 19-03-2013 om 15:17 NL]
Erger je niet aan absurde aanbiedingen en/of vraagprijzen maar concentreer je op echt goede aanbiedingen die ook langskomen.
Voor mij is de emotionele waarde van het zelf vinden van een mooi stuk niet in geld uit te drukken. Dat geldt ook voor de herinnering van het zelf vinden.
Maar ook het "op de kop tikken" van een super fossiel voor een zacht prijsje kan mij echt blij maken.
Peter
donckey
Antw: Antw: Het is toch erg...
inderdaaddonckey schreef:
Adron,
Peter
groetjes
Aaron
Nullus finis longius si quod facis delectaris
Nog ietsje erger is dit: http://www.ebay.com/itm/NOTORYNCHUS-PRI ... 43b99cd431
die noto kwam ik vandaag ook toevallig tegen
[Bewerkt door Adron op 19-03-2013 om 18:01 NL]
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Het is toch erg...
Hey Aaron, ik ben benieuwd hoe je bepaald dat een Somniosus nog geen 70 euro waard is?Adron schreefinderdaad.Ik vond laatst een somniosus die compleet is, mist enkel een stukje glazuur. Mss is hij financieel nog geen 70 euro waard maar zelfs voor 200 euro gaat hij niet weg. hij ligt me gewoon te diep aan het hart. Ik vind er liever één zelf dan dat ik er 10 gratis krijg
groetjes
Aaron
Groeten, Gerard
Antw: Antw: Antw: Antw: Het is toch erg...
dat heb ik niet gezegd hégverwey schreef:Hey Aaron, ik ben benieuwd hoe je bepaald dat een Somniosus nog geen 70 euro waard is?Adron schreefinderdaad.Ik vond laatst een somniosus die compleet is, mist enkel een stukje glazuur. Mss is hij financieel nog geen 70 euro waard maar zelfs voor 200 euro gaat hij niet weg. hij ligt me gewoon te diep aan het hart. Ik vind er liever één zelf dan dat ik er 10 gratis krijg
groetjes
Aaron
Groeten, Gerard
groetjes
Aaron