Terug bij af: wie kan helpen?

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
adekker
Contacteer:
Antw: Antw: Terug bij af: wie kan helpen?

Bericht door adekker » 06 feb 2013, 18:47

Mega_Lo schreef:
Het pakketje is samengesteld!
Ik kan niet onder woorden brengen hoeveel jouw gebaar mij doet. Duizend maal dank voor je aanbod!!! Al zou het ook maar 1 tandje zijn, ik vind het meer dan super!! Dank, dank, dank!

Old rockhounds never die, they just slowly petrify!

Mega_Lo
Antw: Antw: Antw: Terug bij af: wie kan helpen?

Bericht door Mega_Lo » 06 feb 2013, 18:51

adekker schreef:
Mega_Lo schreef:
Het pakketje is samengesteld!
Ik kan niet onder woorden brengen hoeveel jouw gebaar mij doet. Duizend maal dank voor je aanbod!!! Al zou het ook maar 1 tandje zijn, ik vind het meer dan super!! Dank, dank, dank!
wil je je adres gegevens doorsturen?

Alopias
Antw: Terug bij af: wie kan helpen?

Bericht door Alopias » 06 feb 2013, 19:17

aan mij ook a.u.b.
heb vandaag alles uitgezocht.
Ik zal vandaag een doosje vragen aan mijn papa, zo snel mogelijk inpakken en hopelijk kan het deze week nog op de post maar ik beloof niks

groetjes
Aaron

Nullus finis longius si quod facis delectaris

Donny

Bericht door Donny » 06 feb 2013, 21:31

Hoi ADekker.

Wat een treurig bericht, zoiets gun je niemand. En zou ook niemand mee willen maken.
Heel veel sterkte met alles.

En mocht je een x in de buurt van Hoek van Holland komen, dan moet je me maar een mailtje sturen. Dan zorg ik dat je met een volle tas pleistocene botten enzo weer naar huis gaat.

M.v.g.
Don.

Don

kalootklooier
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times
Contacteer:

Bericht door kalootklooier » 06 feb 2013, 23:23

Hoi,

Ik zal je een mailtje sturen, ik kan je als begin wel wat geven. Heb je de mogelijkheid tot prepareren van whitby materiaal?

Groet Walter

Als je doet wat je deed krijg je wat je kreeg. A. Einstein

nestor

Bericht door nestor » 07 feb 2013, 13:07

Hallo André

Pakje is verzonden

hgr.
Jan

De senioribus nil nisi bene

maarten76
Contacteer:

Bericht door maarten76 » 22 mar 2013, 22:40

adekker schreef:
Na beheerder Frederik eerst toestemming te hebben gevraagd, doe ik deze oproep.

Mijn beide zonen en ik verzamelen al enige tijd fossielen en mineralen.
Vlak voor de kerst gaf mijn vrouw aan een vriend te hebben en te willen scheiden.
Inmiddels heeft ze de woning samen met mijn zonen verlaten. Een groot deel van de inboedel is afgevoerd, waaronder ook de beide vitrines met inhoud. Veruit het meeste van de verzameling is daarmee verdwenen.

Gezien mijn financiele positie ben ik helaas niet in staat nieuwe aanschaffen te doen, opnieuw zelf te zoeken of zelfs maar verzendkosten te vergoeden.

Je hebt een mail.

Wie van jullie heeft nog materiaal liggen, dat gemist kan worden, zodat ik weer iets van een verzameling kan proberen op te bouwen of weer een beginnetje heb? Het hoeft niks bijzonders te zijn. Alles is welkom!

Deze oproep is zeker niet bedoeld als een bedelbericht, daarom heb ik juist van tevoren met Frederik contact opgenomen. Hij is op de hoogte van mijn situatie.

Tot slot: Marcel Broersma, geen zorgen. Jouw materiaal heb ik veilig kunnen stellen! Komt goed!

[Bewerkt door maarten76 op 22-03-2013 om 22:49 NL]

maarten76

Als je je ogen open houdt, een beetje kijkt
en er oog voor hebt
dan vind je altijd wel wat. Iets moois of
ergens van, dat maakt
niet uit. http://brilmans.tumblr.com/

adekker
Contacteer:

Bericht door adekker » 23 mar 2013, 18:28

Hallo Maarten,

Uit je bericht heb ik begrepen dat je mij een mail hebt gestuurd. Helaas heb ik die niet mogen ontvangen, dus zou je die dan nog een keertje willen zenden?
Inmiddels heb ik al heel veel hartverwarmende reacties gehad en ben ik meer dan dolgelukkig met wat ik heb mogen ontvangen! Een nieuw begin van de hobby is er weer en daarvoor ben ik iedereen uitzonderlijk dankbaar die mij daarbij heeft geholpen!!! Het is niet alleen een nieuwe opzet van het aanleggen van een verzameling, maar ook een afleiding, stukje determinatiewerk en een klein stukje teruggekregen geluk! Alles bij elkaar veel meer dan de fossielen alleen!!! En dat ongeacht de staat waarin ze verkeren, de hoeveelheid, de periode waaruit ze stammen of
het algemene karakter -of juist niet- van de fossielen. Ze worden door mij stuk voor stuk allen gekoesterd als kostbare schatten! Daarvoor ben ik iedereen uit de grond van mijn hart zeer diep dankbaar!

Old rockhounds never die, they just slowly petrify!

Gesloten