wat zou het zijn???
- sjaak
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 364 times
- Contacteer:
Antw: wat zou het zijn???
Kan, gelet op de grootte, ook eland zijn, daar is wel vaker verwarring/ discussie over geweest hier op het forum.
Groet,
Niels
Niels
Waarom denk jij eland?
misschien kan het een kies van een juveniel dier zijn?
misschien kan het een kies van een juveniel dier zijn?
- sjaak
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 364 times
- Contacteer:
eland heeft ook van die gaatjes, kijk hier even http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... 864#148484,
ik denk ook aan neushoorn, maar heb net als Pascal nog wat twijfel
[Bewerkt door sjaak op 24-03-2013 om 19:26 NL]
ik denk ook aan neushoorn, maar heb net als Pascal nog wat twijfel
[Bewerkt door sjaak op 24-03-2013 om 19:26 NL]
Groet,
Niels
Niels
Ik deel de twijfels van Niels. Onderkaakse premolaar hertachtige was het eerste wat in mij opkwam. Goed vergelijken kan ongetwijfeld uitkomst bieden.
Wat de ouderdom betreft, MV2 levert zeer diverse fauna's op, van Vroeg-Pleistoceen tot Holoceen. Dit stuk lijkt fossiel en is misschien zelfs wel vrij oud, gezien de roestige aanslag op de wortels. Je zit in elk geval niet fout met Pleistoceen/Holoceen, waarbij ik zeer sterk naar Pleistoceen neig, gegeven de verkleuring en de roestige aanslag.
Niet vergeten te ontzilten en (evt.) conserveren (is veel info over te vinden met de zoekfunctie van dit forum).
Groeten,
Bram
Wat de ouderdom betreft, MV2 levert zeer diverse fauna's op, van Vroeg-Pleistoceen tot Holoceen. Dit stuk lijkt fossiel en is misschien zelfs wel vrij oud, gezien de roestige aanslag op de wortels. Je zit in elk geval niet fout met Pleistoceen/Holoceen, waarbij ik zeer sterk naar Pleistoceen neig, gegeven de verkleuring en de roestige aanslag.
Niet vergeten te ontzilten en (evt.) conserveren (is veel info over te vinden met de zoekfunctie van dit forum).
Groeten,
Bram