Traagheid
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Traagheid
Hallo Herman,
Het forum is is nog steeds zeer traag met laden.
Er zit een vertraging van enkele seconden bij het openen van de pagina. Dit gebeurd niet op de algemene website maar wel op het forum. Daarnaast blijft het forum in het algemeen traag met laden. Plaatjes worden vaak niet of gedeeltelijk geladen en pas na een aantal keer refresh heb je kans dat je alles ziet.
Ik heb deze problemen al zeer lang en begrijp dat er meer mensen zijn met deze problemen.
Weet niet of je er iets mee kan, maar wilde het in ieder geval even laten weten.
Groeten, Gerard
Het forum is is nog steeds zeer traag met laden.
Er zit een vertraging van enkele seconden bij het openen van de pagina. Dit gebeurd niet op de algemene website maar wel op het forum. Daarnaast blijft het forum in het algemeen traag met laden. Plaatjes worden vaak niet of gedeeltelijk geladen en pas na een aantal keer refresh heb je kans dat je alles ziet.
Ik heb deze problemen al zeer lang en begrijp dat er meer mensen zijn met deze problemen.
Weet niet of je er iets mee kan, maar wilde het in ieder geval even laten weten.
Groeten, Gerard
Antw: Traagheid
Gerard, Herman
Ik heb hetzelfde probleem. Maar het verschilt vaak per bericht.
Kan het te maken hebben met de grootte van de fotobestanden die sommige meesturen?
peter
Ik heb hetzelfde probleem. Maar het verschilt vaak per bericht.
Kan het te maken hebben met de grootte van de fotobestanden die sommige meesturen?
peter
donckey
Heb dat ook al eens gemeld maar misschien is Herman dat bezig te verhelpen want volgens Frederik is hij bezig met nieuwe functies.
GR. Dominiek
GR. Dominiek
Keep looking evry time
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Het probleem is gekend maar de precieze oorzaak ervan (nog) niet, dus het vinden van een oplossing blijkt (voorlopig) moeilijk.
Refreshen helpt in sommige gevallen.
Refreshen helpt in sommige gevallen.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)