London clay - Hout of ??
Antw: Antw: London clay - Hout of ??
Smaug
Mendel, als je interessante info over deze schildpad is het 1. handig dat je de info ook doorspeelt naar de starter van de draad en 2. Eventuele info (indien niet onder embargo zijnde of als het illegaal verkregen) te delen met de rest van het forum
[Bewerkt door Smaug op 29-03-2013 om 22:00 NL]
Hallo Richard,
Sorry voor de verwarring, dit had zoals Bram al zei geen betrekking tot deze topic.
Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: London clay - Hout of ??
Hallo,ik ben het eens met Smaug,het lijkt verwarrend,je zit in een topic en dan opeens Bram je hebt mail,het is dan ook belangrijk en ook maar een klein kunstje om gelijk te vermelden dat de mail niets heeft te maken met het topic dit is leuk voor de starter van het topic en ook voor mij,het bericht komt namelijk net na mijn antwoord,ik ben ook nieuwschierig en mag het blijkbaar niet weten,nu dit terzijde.
Ik kan geen Links plaatsen,ben niet slim genoeg daarvoor.Maar je kunt het bekijken op.
A Collection of Eocene and oligocene fossils
Headon beds 3 vakje van links aanklikken en dan wat scrollen tot bij Trionyx sp, 74 mm.In dit stuk herken je de vondst.GR Pascal
[Bewerkt door strandjutters op 29-03-2013 om 23:39 NL]
Ik kan geen Links plaatsen,ben niet slim genoeg daarvoor.Maar je kunt het bekijken op.
A Collection of Eocene and oligocene fossils
Headon beds 3 vakje van links aanklikken en dan wat scrollen tot bij Trionyx sp, 74 mm.In dit stuk herken je de vondst.GR Pascal
[Bewerkt door strandjutters op 29-03-2013 om 23:39 NL]
strandjutters
A Collection of Eocene and holocene fossils
Headon beds 3 vakje van links aanklikken en dan wat scrollen tot bij Trionyx sp, 74 mm.In dit stuk herken je de vondst.GR Pascal[/quote]
A collection of ... and Oligocene ...
[Bewerkt door Duys op 29-03-2013 om 23:17 NL]
- strandjutters
Hallo Duys,dit is het,weet ook niet waarom ik holoceen vermeld,het zal met mijn verjaardag te maken hebben vandaag.GR Pascal.
strandjutters
- strandjutters
Hallo Bram,Fresch water trionychid turtle plastron-Distal portion of richt hypoplastron.GR Pascal
strandjutters
Dit heeft niets met de topic te makenstrandjutters schreef:
Hallo Duys,dit is het,weet ook niet waarom ik holoceen vermeld,het zal met mijn verjaardag te maken hebben vandaag.GR Pascal.

Gefeliciteerd Pascal!
Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden
Lol
Gefeliciteerd pascal.
Je kan trouwens een link plaatsen door op het adres rechts klik te doen en dan kopieeren en bij het topic weer rechter muis klik en plakken en klaar.
GR. Dominiek

Gefeliciteerd pascal.
Je kan trouwens een link plaatsen door op het adres rechts klik te doen en dan kopieeren en bij het topic weer rechter muis klik en plakken en klaar.
GR. Dominiek
Keep looking evry time