GW Zandmotor
Antw: Antw: GW Zandmotor
Super!Rick99 schreef:
Hierbij nog een foto van de karteling van de GW.
Gr. Rick
Fantastisch!
Geweldig!
Antw: GW Zandmotor
Toppie Rick,
mooi tandje.
zeg Aaron, ik moet mijn eerste ook nog steeds vinden hoor, alles is een kwestie van geluk.
gr
mooi tandje.
zeg Aaron, ik moet mijn eerste ook nog steeds vinden hoor, alles is een kwestie van geluk.
gr
Pangeaman - Niemand is slim genoeg om
zijn eigen domheid te bevatten.
zijn eigen domheid te bevatten.
- strandjutters
- Been thanked: 3 times

Hallo,ik heb er wel al een paar gevonden,deze komen uit cadzand,en ik heb er een stuk of zeven van Knokke,vind ze wel leuk om te vinden.GR
strandjutters
Ben benieuwd wat ik morgen voor de eerste keer in Cadzand ga vinden hopelijk werkt mijn zeef.
GR. Dominiek
GR. Dominiek
Keep looking evry time
Antw: Antw: GW Zandmotor
Hoi luka,dominiek schreef:
Ben benieuwd wat ik morgen voor de eerste keer in Cadzand ga vinden hopelijk werkt mijn zeef.
GR. Dominiek
Waar ga je precies zoeken in Cadzand want er is nog maar een klein deel waar je tanden kan vinden.
Daarom zou ik als ik jou was naar de zwarte polder gaan, daar valt nog wel wat te vinden.
Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden
ik heb er eentje van Cadzand maar wel niet zelf gevonden
groetjes
Aaron
Nullus finis longius si quod facis delectaris
Antw: Antw: Antw: GW Zandmotor
Ik was ook van plan om naar de zwarte polder te gaan.Mendel schreef:Hoi luka,dominiek schreef:
GR. Dominiek
Waar ga je precies zoeken in Cadzand want er is nog maar een klein deel waar je tanden kan vinden.
Daarom zou ik als ik jou was naar de zwarte polder gaan, daar valt nog wel wat te vinden.
Grtz mendel
Heb je nog tips mail me dan aub om het topic onderwerp niet weg te krassen.
GR. Dominiek
Keep looking evry time