Extra \'hoofd\' topic toevoegen?
- Supergraver
Extra \'hoofd\' topic toevoegen?
Misschien een ideetje om een \'fotografie\' topic toe te voegen. Omdat onderwerpen uit deze catogorie zo\'n beetje het hoofdonderwerp; DE FOSSIELEN beginnen te verdrijven.

Gr
Martijn

Gr
Martijn
Antw: Extra \'hoofd\' topic toevoegen?
(even geduld, Martijn, het waait wel weer over
)

Post mortem we sort 'em!
Hoi Martijn en anderen,
op zich een goed idee.
Ik hoop dat anderen zich niet te veel ergeren aan de items die gaan over fotografie en microscopie. Zelf heb ik veel gereageerd op deze twee items. Dit omdat ik reeds lange tijd in mijn beroepsleven met beide te maken heb (Cytologisch onderzoeker en fotograaf). Wat anderen wel moeten beseffen is dat dit soort onderwerpen, evenals de pc tegenwoordig heel veel met d ehobby te maken hebben. Het is voor sommige een wezenlijk onderdeel van de hobby geworden. Ik zie dit hetzelfde als het praten over zeven en zeefmaten en materialen om fossielen beter en langer te behouden. Items waarvan waarschijnlijk velen vinden dat ze ook direct met de hobby te maken hebben. Als het te technisch wordt, gewoon aangeven. Er is altijd wel iemand die het makkelijker kan uitleggen.
op zich een goed idee.
Ik hoop dat anderen zich niet te veel ergeren aan de items die gaan over fotografie en microscopie. Zelf heb ik veel gereageerd op deze twee items. Dit omdat ik reeds lange tijd in mijn beroepsleven met beide te maken heb (Cytologisch onderzoeker en fotograaf). Wat anderen wel moeten beseffen is dat dit soort onderwerpen, evenals de pc tegenwoordig heel veel met d ehobby te maken hebben. Het is voor sommige een wezenlijk onderdeel van de hobby geworden. Ik zie dit hetzelfde als het praten over zeven en zeefmaten en materialen om fossielen beter en langer te behouden. Items waarvan waarschijnlijk velen vinden dat ze ook direct met de hobby te maken hebben. Als het te technisch wordt, gewoon aangeven. Er is altijd wel iemand die het makkelijker kan uitleggen.
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
- Hieronymus
- Contacteer:
ik vind het boring, fossiel.net is niet gelijk aan foto.net.
tuurlijk snap ik dat mensen dat minder goed kunnen, ik kan het zelf ook niet, geef ik toe, maar ik vind het gewoon niet passen op deze site, weet je iets niet, stuur dan een mailtje naar iemand om uitleg te vragen.
tuurlijk snap ik dat mensen dat minder goed kunnen, ik kan het zelf ook niet, geef ik toe, maar ik vind het gewoon niet passen op deze site, weet je iets niet, stuur dan een mailtje naar iemand om uitleg te vragen.
Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Ik heb hier anders op het vlak van fotograferen van fossielen al veel goede suggesties zien opduiken, waar velen iets aan zullen hebben.
Een technische discussie op niveau, zalig! Daarnaast gaf de discussie ook aanleiding tot het plaatsen van vele knappe macrofoto\'s, waar ik enorm van genoten heb.
Ik zie er geen graten in.
Een technische discussie op niveau, zalig! Daarnaast gaf de discussie ook aanleiding tot het plaatsen van vele knappe macrofoto\'s, waar ik enorm van genoten heb.
Ik zie er geen graten in.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Ik ben het helemaal eens met Jeroen en Martijn. Tuurlijk kun je het niet lezen, reden te meer om er een apart topic van te maken, dan hoef je het ook niet te lezen. Nu loopt het vaak door andere (interessante) discussies heen en neemt soms de overhand.
En fotografie interesseert me nou eenmaal geen bal, en fossielen wel.
En het mag dan wel een aanverwant onderwerp zijn, dat is de prijs van diesel ook als ik voor een paar tanden vanuit Arnhem naar Cadzand rijd.
Gegroet,
ErikB
En fotografie interesseert me nou eenmaal geen bal, en fossielen wel.
En het mag dan wel een aanverwant onderwerp zijn, dat is de prijs van diesel ook als ik voor een paar tanden vanuit Arnhem naar Cadzand rijd.
Gegroet,
ErikB
moet wel een heel heet hangijzer zijn geweest,ik had mooit gedacht dat er zo zou gereageert worden.
Ik zit nu een paar maanden op dit forum en ik (ook jullie)moet(en) toegeven dat foto\'s wel een evolutie hebben ondergaan.Ik weet nog dat er regelmatig om een scherper beeldje werd gevraagt.
Een \"wat is dit\" zonder kiekje zou hopeloos zijn.
Het voornaamste zal nu wel neergepent zijn,en ieder heeft zijn kunstjes kunnen laten zien,kunstjes waar ik van versteld sta.
fossielen krijgen zo wie zo terug de bovenhand,zeker op dit forum.
Ik zal er mede voor zorgen dat er terug kan gedebatteert en gedetermineert worden.ik zal nog heel wat foto\'s plaatsen.
sorry voor de overlast,maar ik vond het echt de moeite.
Ik zit nu een paar maanden op dit forum en ik (ook jullie)moet(en) toegeven dat foto\'s wel een evolutie hebben ondergaan.Ik weet nog dat er regelmatig om een scherper beeldje werd gevraagt.
Een \"wat is dit\" zonder kiekje zou hopeloos zijn.
Het voornaamste zal nu wel neergepent zijn,en ieder heeft zijn kunstjes kunnen laten zien,kunstjes waar ik van versteld sta.
fossielen krijgen zo wie zo terug de bovenhand,zeker op dit forum.
Ik zal er mede voor zorgen dat er terug kan gedebatteert en gedetermineert worden.ik zal nog heel wat foto\'s plaatsen.
sorry voor de overlast,maar ik vond het echt de moeite.
Theo
- Hieronymus
- Contacteer:
how how, helemaal geen offense hoor theo, ik lees die posts soms ook maar ik vind ze gewoon totaal niet interessant, zou beter zijn om idd een andere hoofdtopic hiervoor te ,nemen. je bezorgt volgens mij geen overlast hoor, we hebben hier gewoon onze mening geuit that\'s all 

Rhaetian Lorraine Region
Af en toe komen bepaalde onderwerpen wat meer aan de orde. Deze horen altijd onder \"Overige Onderwerpen\" te staan. Mocht blijken dat één onderwerp blijvend veel aan de orde komt wil ik wel een extra forumonderdeel aanmaken. Ik denk dat dat nu nog niet het geval is, dus ik laat het nog even zo. Later kunnen we het altijd aanpassen.
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
Antw: Antw: Extra \'hoofd\' topic toevoegen?
webmaster schreef:
Af en toe komen bepaalde onderwerpen wat meer aan de orde. Deze horen altijd onder \"Overige Onderwerpen\" te staan. Mocht blijken dat één onderwerp blijvend veel aan de orde komt wil ik wel een extra forumonderdeel aanmaken. Ik denk dat dat nu nog niet het geval is, dus ik laat het nog even zo. Later kunnen we het altijd aanpassen.
Wijze woorden van de voorzitter
Theo