Arno zegt het forum vaarwel...
Arno zegt het forum vaarwel...
Beste mensen ,
bij deze laat ik jullie weten dat ik het Forum verlaat. De reden hiervoor is dat ik terugkijkende op mijn topics en de helaas altijd voortdurende kritiek. Ik mijn energie op mijn eigen site van facebook ga verbruiken. (Krijtzoekers zijn van harte welkom)
Met het Copyright en de regels kan ik mij niet verenigen en zeker als alles al op Internet word gezet en je het gewoon kan overnemen. Mede door toedoen van een kinderachtige actie van de beheerders om een oude foto van een groeve hier te verwijderen.Daar heb ik geen woorden voor.
Succes allemaal met jullie hobby .
gr Arno
bij deze laat ik jullie weten dat ik het Forum verlaat. De reden hiervoor is dat ik terugkijkende op mijn topics en de helaas altijd voortdurende kritiek. Ik mijn energie op mijn eigen site van facebook ga verbruiken. (Krijtzoekers zijn van harte welkom)
Met het Copyright en de regels kan ik mij niet verenigen en zeker als alles al op Internet word gezet en je het gewoon kan overnemen. Mede door toedoen van een kinderachtige actie van de beheerders om een oude foto van een groeve hier te verwijderen.Daar heb ik geen woorden voor.
gr Arno
fossiel-hunter Arno
Antw: Arno zegt het forum vaarwel...
Beste Arno,
Jammer dat je besloten hebt dit forum te verlaten.
Ik hoop dat je je nog bedenkt, maar dat zal wel ijdele hoop zijn.
In ieder geval bedankt voor je mooie en boeiende items.
Voor de beheerders misschien iets om over na te denken.
Peter
[Bewerkt door donckey op 01-04-2013 om 14:24 NL]
Jammer dat je besloten hebt dit forum te verlaten.
Ik hoop dat je je nog bedenkt, maar dat zal wel ijdele hoop zijn.
In ieder geval bedankt voor je mooie en boeiende items.
Voor de beheerders misschien iets om over na te denken.
Peter
[Bewerkt door donckey op 01-04-2013 om 14:24 NL]
donckey
Hallo Arno,arno schreef:
Beste mensen ,
gr Arno
Ik vind het zeer jammer dat u het forum vaarwel zegt.
Met uw vertrek verlaat een van de meest ervaren krijtverzamelaars het forum.
Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden
ik word wel lid van u site op facebook,
Ik vond juist dat u de gene was die de meeste informatie gaf,
hoe heet je Facebook site?
Ik vond juist dat u de gene was die de meeste informatie gaf,
hoe heet je Facebook site?
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
De regels zijn hier nu niet bepaald bijzonder streng te noemen, en het respecteren van het copyright is daarbij bijna een evidentie. Bovendien wordt er hier m.i. verre van repressief beheerd, en zijn er voldoende communicatielijnen open voor overleg.
Het is wel zo dat deze regels voor iedereen gelden, iets om over na te denken. Arno geeft zelf aan dat hij niet akkoord kan gaan met deze regels, wat ook duidelijk bleek in vele postings en het meerwerk dat dit voor het beheer inhield. Wij hebben van onze kant verschillende keren inspanningen geleverd om de regels uitgebreid toe te lichten en te duiden.
Het staat hem ook vrij niet deel te nemen, het natrappen is een beetje jammer. Hier gaat een slotje op.
Het is wel zo dat deze regels voor iedereen gelden, iets om over na te denken. Arno geeft zelf aan dat hij niet akkoord kan gaan met deze regels, wat ook duidelijk bleek in vele postings en het meerwerk dat dit voor het beheer inhield. Wij hebben van onze kant verschillende keren inspanningen geleverd om de regels uitgebreid toe te lichten en te duiden.
Het staat hem ook vrij niet deel te nemen, het natrappen is een beetje jammer. Hier gaat een slotje op.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)