Robert Garcet (1912-2001).
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Robert Garcet (1912-2001).
Ik deel alvast uw mening dat de insinuaties van Louis naar u toe 'bijzonder vervelend' begonnen te worden. Ik wilde net ingrijpen maar lees dat een en ander nu is uitgeklaard?donckey schreef:Ben benieuwd wat de beheerders van dit forum hiervan vinden?
Laat ik u voor de zekerheid nog eens quoten:
Dat kunnen we bij deze onderschrijven. Ik hoop dat Louis zich bij deze kan herpakken.Net zoals u "respect" vraagt voor copyright op foto's en intellectueel eigendom, vraag ik u in beginsel respect te hebben voor de integriteit van mijn persoon en mijn intenties op dit forum.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Antw: Robert Garcet (1912-2001).
Geachten, direkt nadat ik inzag dat mijn vooroordelen onterecht waren heb ik de quote's verwijderd. Wat mij betreft is dit dus uitgeklaard. Voor anderen zal dat tenopzichte van mijn persoon minder zijn. Daarom zal ik mij weer een tijdje terugtrekken in mijn ivoren toren.
L
L
Antw: Antw: Robert Garcet (1912-2001).
plikona schreef:
Geachten, direkt nadat ik inzag dat mijn vooroordelen onterecht waren heb ik de quote's verwijderd. Wat mij betreft is dit dus uitgeklaard. Voor anderen zal dat tenopzichte van mijn persoon minder zijn. Daarom zal ik mij weer een tijdje terugtrekken in mijn ivoren toren.
L
Waarom moet ik nu opeens aan het Orakel uit Friesland,Hans Wiegel denken

Grtz,
Hogst
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Robert Garcet (1912-2001).
poilu schreef:
Waarom moet ik nu opeens aan het Orakel uit Friesland,Hans Wiegel denken
Grtz,
Hogst
Lol
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)