hallo,deze heb ik gevonden in cap blanc nez
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: hallo,deze heb ik gevonden in cap blanc nez
Hallo Gianno,als ze daar liggen zijn ze meestal uitgespoeld uit de juiste lagen waarin ze thuishoren,dit noemt men in situ als ze eruit gespoeld zijn noemt men ze ex situ.ook kun je dit zien aan de kleur van het kalk hoe donkerder hou ouder het kalk.
Je kunt hier veel van terug vinden op het forum zelf,als je gaat kijken bij vindplaatsen Cap Blanc Nes.GR
Je kunt hier veel van terug vinden op het forum zelf,als je gaat kijken bij vindplaatsen Cap Blanc Nes.GR
strandjutters
Antw: Antw: Antw: hallo,deze heb ik gevonden in cap blanc nez
Ik ben er nog niet geweest maar hoop dat wel een keer te gaan doen ik ga meer naar vinplaatsen in NL maar wie weet wat de toekomst brengt.Gianno schreef:Dank u wel,ik ga en zal heel veel fossielen nog vinden.Weet jij toevallig hoe oud deze kunnen zijn?dominiek schreef:
Ga zo door en je krijgt een mooie verzameling.
GR. Dominiek
Ga jij soms ook soms naar daar?
Groetjes Gianno
GR. Dominiek
GR. Dominiek
[Bewerkt door dominiek op 03-04-2013 om 20:48 NL]
Keep looking evry time
Antw: Antw: Antw: Antw: hallo,deze heb ik gevonden in cap blanc nez
Ja Dominiek,dominiek schreef:Ik ben er nog niet geweest maar hoop dat wel een keer te gaan doen ik ga meer naar vinplaatsen in NL maar wie weet wat de toekomst brengt.Gianno schreef:Dank u wel,ik ga en zal heel veel fossielen nog vinden.Weet jij toevallig hoe oud deze kunnen zijn?dominiek schreef:
Ga zo door en je krijgt een mooie verzameling.
GR. Dominiek
Ga jij soms ook soms naar daar?
Groetjes Gianno
GR. Dominiek
GR. Dominiek
[Bewerkt door dominiek op 03-04-2013 om 20:48 NL]
de toekomst zal er bij zijn.
mischien zien we elkaar een keer;).
ik heb blond haar en zwarte laarzen;).
Wie zoekt,die vindt
Antw: hallo,deze heb ik gevonden in cap blanc nez
Lijkt me erg leuk om je een keer te ontmoeten Gianno ik heb donker blond haar meten een zwarte jas aan.
GR. Dominiek
GR. Dominiek
Keep looking evry time