Een kijkje in mijn vondsten
Antw: Antw: Een kijkje in mijn vondsten
Ik heb een vraag wat bedoel je met zuiveren bedoel je daar een scherpere foto want dat wordt moeilijk heb niet zo'n sterke camera.hubertus68 schreef:
Ja, foto 3 is een afdruk, zoals ik zij.
Het stuk op foto 2 zou een koraal kunnen zijn, maar ik denk dat het slak is. We weten meer als je het eens zuiver maakt en een close-up foto maakt.
En de foto lijkt eigelijk niet heel veel op mijn vondst maar hij zou natuurlijk geroldt kunnen zijn.
GR. Dominiek
Keep looking evry time
Antw: Antw: Antw: Een kijkje in mijn vondsten
Hiermee bedoelt hij inderdaad een scherpere foto zou je die kunnen maken of zou je het stuk anders aanstaande zaterdag mee kunnen nemen?dominiek schreef:Ik heb een vraag wat bedoel je met zuiveren bedoel je daar een scherpere foto want dat wordt moeilijk heb niet zo'n sterke camera.hubertus68 schreef:
Ja, foto 3 is een afdruk, zoals ik zij.
Het stuk op foto 2 zou een koraal kunnen zijn, maar ik denk dat het slak is. We weten meer als je het eens zuiver maakt en een close-up foto maakt.
En de foto lijkt eigelijk niet heel veel op mijn vondst maar hij zou natuurlijk geroldt kunnen zijn.
GR. Dominiek
Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden
Antw: Een kijkje in mijn vondsten
Aanstaande zaterdag zal ik het zeker meenemen en ook andere waar ik niet uitkom en foto's komen eraan.
GR. Dominiek
[Bewerkt door dominiek op 04-04-2013 om 18:20 NL]
GR. Dominiek
[Bewerkt door dominiek op 04-04-2013 om 18:20 NL]
Keep looking evry time
Oké, ik zal kijken of ik er wat van kan makendominiek schreef:
Aanstaande zaterdag zal ik het zeker meenemen en ook andere waar ik niet uitkom en foto's komenn eraan.
GR. Dominiek

Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden
Mendel dan neem ik ook een paar andere problemen mee ( zoals dat bot waar ik laasts over sprak )
GR. Dominiek
GR. Dominiek
Keep looking evry time
Dag Domeiek,
morgen 6/04/13 ga ik eens naar cadzand
mischhien zien we elkaar eens (blond
haar en zwarte laarzen)ik ben samen met
mijn papa en mama.
Wie zoekt,die vindt
;)groetjes Gianno;)Gianno schreef:
Dag Domeiek,
morgen 6/04/13 ga ik eens naar cadzand
mischhien zien we elkaar eens (blond
haar en zwarte laarzen)ik ben samen met
mijn papa en mama.
Wie zoekt,die vindt
Helaas Gianno zal ik je morgen dan niet ontmoeten want morgen zoals al in een ander topic vermeldt ben ik in het t'rooth .
Hopelijk kan ik je een andere keer ontmoeten.
GR. Dominiek
Hopelijk kan ik je een andere keer ontmoeten.
GR. Dominiek
Keep looking evry time