Boekjes Mill
Boekjes Mill
Hallo, heb gisteren gebeld naar het Oertijdmuseum in Boxtel. Zij vertelde mij dat er geen boeken worden verzonden omdat het veel werk is om de administratie te houden. Ik woon nog al ver weg dus wordt de reis wat prijzig. Vraag wie gaat er binnenkort naar Boxtel en is bereid om voor mij de 2 boekjes te kopen;Liesel en Mill ze kosten 25 euro de twee. De kosten voor verzenden en aankoop maak ik dan over op uw rekening(met onkosten event.) Mail me even als dat kan het adres staat op Forum.
Groet, Ben-Lochem
Groet, Ben-Lochem
0000000000
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Antw: Boekjes Mill
Dat hadden ze mij ook aangegeven, maar gelukkig kwam ik er afgelopen vrijdag redelijk langs. Jammer dat ik het toen niet wist, anders had ik natuurlijk een extra exemplaar van beiden meegenomen.
Groeten, Gerard
Groeten, Gerard
Antw: Antw: Boekjes Mill
Hallo Gerard, bedankt voor de goede gedachte.gverwey schreef:
Dat hadden ze mij ook aangegeven, maar gelukkig kwam ik er afgelopen vrijdag redelijk langs. Jammer dat ik het toen niet wist, anders had ik natuurlijk een extra exemplaar van beiden meegenomen.
Groeten, Gerard
Gr.Ben
0000000000
Antw: Boekjes Mill
ik kan misschien iets betekenen voor je als er nog niets is geregeld ,ik rij er iedere dag voorbij ik hoor het wel groeten joost