Mogelijk fossiel.net weekend CBN
Mogelijk fossiel.net weekend CBN
Hallo allemaal,
In deze topic http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... icID=17632 werd gepraat over een een mogelijk weekend naar CBN en misschien ook wel andere plaatsen in de buurt hiervan.
Omdat het mij (en waarschijnlijk ook de rest van het forum) leuk lijkt om een keer zo'n weekend mee te maken heb ik deze topic geopend.
Hier kunnen we misschien kijken waar en wanneer we misschien kunnen gaan zoeken en we kunnen kijken wie er, mocht het er van komen, meegaan.
Grtz mendel
In deze topic http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... icID=17632 werd gepraat over een een mogelijk weekend naar CBN en misschien ook wel andere plaatsen in de buurt hiervan.
Omdat het mij (en waarschijnlijk ook de rest van het forum) leuk lijkt om een keer zo'n weekend mee te maken heb ik deze topic geopend.
Hier kunnen we misschien kijken waar en wanneer we misschien kunnen gaan zoeken en we kunnen kijken wie er, mocht het er van komen, meegaan.
Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden
- Spongebob
- Has thanked: 409 times
- Been thanked: 633 times
Antw: Mogelijk fossiel.net weekend CBN
29 april moet ik m'n dochter afleveren op Schiphol. Als het weer een beetje meezit, lijkt het me wel leuk om daarna de kust af te zakken. Wat kom ik dan wel niet allemaal tegen: Maasvlakte, Zandmotor, Antwerpen, Cadzand, CBN en Ault. Wauw, het kon slechter! Welk weekend denken jullie aan?
4 en 5 mei?
4 en 5 mei?
Time fades away (Neil Young)
Antw: Antw: Mogelijk fossiel.net weekend CBN
4 en 5 mei is goed, wat dat betreft maakt dat mij niet zo veel uit. Zullen we dan naar CBN, CGN en misschien Dannes gaan?Spongebob schreef:
Welk weekend denken jullie aan?
4 en 5 mei?
Grtz mendel
dat lijkt mij ook erg tof!
Is het niet handiger om een weekend in de grote vakantie te nemen? Dat is volgens mij meer haalbaar voor de 'jeugd'
groetjes
Aaron
Is het niet handiger om een weekend in de grote vakantie te nemen? Dat is volgens mij meer haalbaar voor de 'jeugd'

groetjes
Aaron
Nullus finis longius si quod facis delectaris
op het zelfde moment Mendel 

InderdaadAdron schreef:
op het zelfde moment Mendel

en wat voor weekend had je dan in gedachte? één dagje zoeken of een heel weekend met overnachting en waar zouden we dan eventueel overnachten? Gewoon een vraagje 
groetjes
Aaron

groetjes
Aaron
Hoi Aaron,Adron schreef:
en wat voor weekend had je dan in gedachte? één dagje zoeken of een heel weekend met overnachting en waar zouden we dan eventueel overnachten? Gewoon een vraagje
groetjes
Aaron
Het wordt dan waarschijnlijk een heel weekend met overnachtingen.
Je kan overnachten op de camping van escalles of in het hotel van escalles.
Grtz mendel
Antw: Antw: Antw: Mogelijk fossiel.net weekend CBN
ik heb al een plan,Mendel schreef:Hoi Aaron,Adron schreef:
groetjes
Aaron
Het wordt dan waarschijnlijk een heel weekend met overnachtingen.
Je kan overnachten op de camping van escalles of in het hotel van escalles.
Grtz mendel
een hele week in de meivakantie,
overnachting op de Camping bij Ecalles