Cadzand : Parotodus benedeni dagje.
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Cadzand : Parotodus benedeni dagje.
Hallo iedereen,vandaag tweemaal naar het strand geweest,vanmorgen en vanmiddag na de vloed van 16 uur 30.Het was leuk zoeken,niet meer zo koud en niet te druk.Wat de vondsten betreft viel het ook wel mee,alleen ben ik er niet in geslaagd een volledig perioticum te vinden,wel twee mooie fragmenten.Voor de rest wat leuke bulla's en een Walvisperioticum.
Wat Tandjes betreft,vanmorgen had ik er vier,een Hastalis een benedeni wat gerold en een fragment van een benedeni,verder nog een leuk tandje maar weet de soort nog niet,deze middag hadden we twee tandjes,ik vond een leuke benedeni en mijn vrouw een kwartier er na nog een mooie benedeni,dit maakt in het totaal 4 maal benedeni op 6 tandjes,en dit vond ik wel vreemd.
Als jullie dit willen maak ik graag wat foto's van de vondsten.GR
Wat Tandjes betreft,vanmorgen had ik er vier,een Hastalis een benedeni wat gerold en een fragment van een benedeni,verder nog een leuk tandje maar weet de soort nog niet,deze middag hadden we twee tandjes,ik vond een leuke benedeni en mijn vrouw een kwartier er na nog een mooie benedeni,dit maakt in het totaal 4 maal benedeni op 6 tandjes,en dit vond ik wel vreemd.
Als jullie dit willen maak ik graag wat foto's van de vondsten.GR
strandjutters
Antw: Cadzand : Parotodus benedeni dagje.
Nooit genoeg benedenifoto's dus kom maar op met die foto's!
hallo Pascal,
waaaaaw 4 benedeni's op één dag! Super! Foto's zijn meer dan welkom! Zeker dat het geen lower hastalissen zijn?
groetjes
Aaron
waaaaaw 4 benedeni's op één dag! Super! Foto's zijn meer dan welkom! Zeker dat het geen lower hastalissen zijn?
groetjes
Aaron
Nullus finis longius si quod facis delectaris
- strandjutters
Hallo Aaron,dit zou wel eens kunnen,maar ik kan ze wel terugbrengen maar krijg er geen andere voor,tenzij morgenochtend misschien 
Begin zo met wat foto's,ben net klaar met eten,tot zo.GR
Begin zo met wat foto's,ben net klaar met eten,tot zo.GR
strandjutters
- strandjutters

Hallo,dit is het tandje die ik vanmiddag heb gevonden.
Laat het maar weten als ik ernaast zit,ben niet zo vertrouwd met tanden uit het Mioceen-Plioceen.
strandjutters
dat is een benedeni hoor! Zeer mooi!
Mogen we de rest ook zien?
Mogen we de rest ook zien?
Nullus finis longius si quod facis delectaris
Inderdaad een prachtige tand!
Facta non verba- Geen woorden maar daden
- strandjutters

Hallo,dit tandje vond mijn vrouw een kwartier na mijn vondst,vreemd ik was hem voorbijgelopen,ze vond hem achter mijn kont
strandjutters