Limburg :D
Antw: Antw: Limburg :D
indagator schreef:
in principe ben ik iedere zaterdag in groeve 't Rooth tenzij er een ENCI excursie is of een judo toernooi. Dus wellicht zien we elkaar binnenkort
heee,
weet jij of ze bij de groeven t rooth al in de nieuwe laag zitte? dan ga ik zaterdag waarschijnlijk erheen

Antw: Limburg :D
Volgens mij zitten ze vanaf aanstaande zaterdag in het nekum.
Ik ga trouwens 4 mei naar t rooth dus als je zin hebt om samen te zoeken moet je het maar zeggen.
Grtz mendel
Ik ga trouwens 4 mei naar t rooth dus als je zin hebt om samen te zoeken moet je het maar zeggen.
Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden
Antw: Antw: Antw: Limburg :D
hoi,jella schreef:indagator schreef:
in principe ben ik iedere zaterdag in groeve 't Rooth tenzij er een ENCI excursie is of een judo toernooi. Dus wellicht zien we elkaar binnenkort
heee,
weet jij of ze bij de groeven t rooth al in de nieuwe laag zitte? dan ga ik zaterdag waarschijnlijk erheen
ben afgelopen zaterdag geweest en heb ondanks dat ze nog niet in het nekum zitten enkele mooie bivalven, tandjes en een zee-egel uit gevonden in het meersen.
Wat betreft zoeken in het nekum is vooral afhankelijk van wat ze eerst gaan afvoeren ( de hoop links of het plateau eerst vlak trekken). Dus er valt eigenlijk weinig over te zeggen. Het kan dit weekend of volgende week zijn of pas over drie/vier weken.
In ieder geval succes