Trilobiet
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Trilobiet
Zoals gezegd, de jouwe is helemaal in orde.
Je kan de opgevulde delen normaal gezien vrij gemakkelijk herkennen omdat de kleur en textuur afwijken van de rest van de trilobiet.
Je kan de opgevulde delen normaal gezien vrij gemakkelijk herkennen omdat de kleur en textuur afwijken van de rest van de trilobiet.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Antw: Antw: Trilobiet
Dat is ook weer handig om te weten. Dit is ook gelijk een groot voordeel aan zelf gevonden fossielen: je weet zeker dat ze niet vervalst zijn.Frederik schreef:
Zoals gezegd, de jouwe is helemaal in orde.
Marijn
GdeReijke schreef:
Dit is een echte. Dit type trilobiet komt in Marokko zo veel voor dat het niet loont om ze te vervalsen
Ik zij ook niet dat dit een vervalsing is ik bedoelde dat je moet opassen om dat er ook veel vervalsingen in de omloop zijn.
GR. Dominiek
Keep looking evry time
Antw: Antw: Antw: Trilobiet
dominiek schreef:GdeReijke schreef:
Dit is een echte. Dit type trilobiet komt in Marokko zo veel voor dat het niet loont om ze te vervalsen
Ik zij ook niet dat dit een vervalsing is ik bedoelde dat je moet opassen om dat er ook veel vervalsingen in de omloop zijn.
GR. Dominiek
Dat weet ik, maar ik wou dat gewoon zeker weten. In een ander topic kwam ik er ook al achter dat ik belazert was, maar dat kwam misschien ook door miscommunicatie tussen koper en verkoper.
Marijn
[Bewerkt door Marijn14 op 26-04-2013 om 20:40 NL]
Antw: Antw: Antw: Antw: Trilobiet
Marijn14 schreef:dominiek schreef:GdeReijke schreef:
GR. Dominiek
Dat weet ik, maar ik wou dat gewoon zeker weten. In een ander topic kwam ik er ook al achter dat ik belazert was, maar dat kwam misschien ook door miscommunicatie tussen koper en verkoper.
Marijn
[Bewerkt door Marijn14 op 26-04-2013 om 20:40 NL]
mooie vonsd;)
Wie zoekt,die vindt
Antw: Trilobiet
goeie vondst,
ik zoek het ook maar niets vind ik.
he' maar ik heb wel wat anders gevonden
je moet eens kijken onder trilobiet bij
jou misschien kun jij me ook antwoord
geven?
grts Gianno
Wie zoekt,die vindt
Waarover heb je het? Wat heb je nog meer gevonden waar ik of iemand anders je mee zou kunnen helpen? Ik had hem gekocht niet gevonden.(Ik hoop wel om er een te vinden in België)Maar als ik kan helpen, wil je het dan even melden?Gianno schreef:
goeie vondst,
ik zoek het ook maar niets vind ik.
he' maar ik heb wel wat anders gevonden
je moet eens kijken onder trilobiet bij
jou misschien kun jij me ook antwoord
geven?
grts Gianno
Marijn